طراحی گلخانه ها از دیگر محیط هایی است که در طراحی فضای داخلی ها به آن توجه می شود .گلخانه ها به عنوان یک فضای فانتزی و بعضا در خانه ها و فضاهایی که در محیط به ما اجازه می دهد تاگلخانه  را طراحی کنیم بسیار محبوب می باشد .

گلخانه ها تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی  فضای داخلی دارد . طراحی گلخانه ها  دارای قوانین خاص خود می باشد که در ادامه به معرفی قوانین مهم در این فضا می پردازیم :

انتخاب فضای مناسب برای گلخانه در الویت قرار دارد . فضاهایی که آفتابگیر هستند و نور مستقیم در اختیار دارند از جمله انتخاب های درست برای این بخش  می باشد .گلخانه ها علاوه بر تامین نور اتاق بخش های  اطراف فضایی مناسب برای گل و گیاهان که در این قسمت قرار می گیرد فراهم می کند .

گلخانه ها

بسیاری از ایده ها از فروشگاه هایی که دارای ابزار های مربوط به گلخانه ها  می باشد ، می توان گرفت . از اکسسوری هایی که برای گلخانه ها  می توان استفاده کرد .

برای گلخانه ها از اکسسوری هایی استفاده کنید که متناسب با نیاز های  شما و عموما کاربردی که از این فضا خواهید داشت در نظر بگیرید . تامین و نگهداری گلخانه ها از مواردی است که در هنگام طراحی باید به آن توجه کنید . در نظر گرفتن تاسیسات در این فضا هم دارای اهمیت می باشد .

طراحی گلخانه ها

شیرآلات ، محل تخلیه آب ، انتخاب متریال مناسب برای این فضا با وجود در نظر گرفتن رطوبتی که عموما در گلخانه ها  هم وجود دارد از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

گلخانه ها فضای ما را زیبا و خاص می کند و این فضا با خود طراوت را به محیط اطراف القا می کند. بعضا در گلخانه ها و با پاسیو از متریال کاشی و عمدتا از سنگ استفاده می شود . آبنمایی را برای گلخانه ها طراحی کنید . طراحی این فضا در کنار دیگر فضا ها حس دلچسبی برای ساکنین به ارمغان می آورد .

طراحی گلخانه ها

پاسیو ها و گلخانه ها را به نحوی طراحی کنید که مدت زمانی را بتوان در آن فضا صرف کنید و لذت ببرید . از دیگر مواردی که می توان درطراحی گل خانه ها  در نظر گرفت این است که گلخانه ها و  تا پاسیو را بصورت خاص  هماهنگی با سلیقه ساکنین در نظر بگیرید نهایت لذت را از فضای طراحی شده ببرند.

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top