سایه ها :

سایه های اصلی مورد استفاده در یک آپارتمان بزرگ و مجلل باتعداد اتاق های متعدد ، خاکستری ، بژ ، قهوه ای و مشکی  معمولا انتخاب می شود . پالت رنگی خاص و متفاوت انتخابی رنگ و بوی جذابیت را به فضا اضافه می کند  و به ایجاد تعادل در فضای داخلی و نرم و راحتی کمک کرد.

انواع سطوح  در فضاهای مختلف  ، در فضای داخلی حس تصویری از خانه مسکونی کلاسیک را فراهم می کند که با تجهیزات مدرن و مجهز به فضای مدرن اما هنوز هم دارای فضای خاص است. کمبود این طرح رنگی مانع از افزودن حس لوکسی به فضای داخلی نشده است .

طراحی فضای مجلل

مشخصه طراحی داخلی چیست؟

اتاق کودک یا نوجوان :

با این دلیل منطقی است که اتاق کودک به عنوان یک ویژگی بارز در طراحی داخلی در نظر گرفته می شود ، زیرا شامل انواع کارهای مختلف برای طراحی فضا می باشد . استفاده از نقاشی های خاص برای ایجاد فضای متفاوت در آپارتمان از جمله مواردی است که در طراحی های فضای اتاق خواب مد نظر گرفته می شود . استفاده از طرح های تخیلی ، استفاده از المان های کارتونی و ..  گویی که از صفحات کتابهای ماجراجویی جهش کرده است ، تأکید زیادی روی فضای خاص و اسرارآمیز می کند. سایه های دقیق انتخاب شده ، انتقال صاف و روشنایی گرم تأثیر مثبتی بر وضعیت عاطفی یک نوجوان دارد.

اتاق نشیمن و آشپزخانه در طراحی داخلی

در بسیاری از طراحی ها ، طراحان اتاق نشیمن و آشپزخانه را در یک فضای واحد ترکیب کردند که امکان استفاده از هر سانتی متر از فضای آپارتمان را به حداکثر می رساند . این مناطق بصری با دیوارهای سفید و سیاه از هم جدا می شوند . دربسیاری از آشپزخانه ها از  سایه های بژ استفاده  می شود که تضادی با مبلمان تیره انخاب شده ایجاد کند و با نور پس زمینه گرم زرد و عناصر چوبی فضایی دلچسب و گرم برای ساکنان به وجود آورد . لامپ های برنجی  هم ایده ای مناسب برای داشتن فضای خاص در آشپزخانه و فضای داخلی است   که مطابق با طرح های انتخاب شده و همراه مبلمان ساخته شده اند ، زیبایی و وضعیت خاصی به فضای داخلی می بخشند .

ترکیب  تابلو های نقاشی های به عنوان جزئی مهم و مناسب برای فضا های مختلف که شکل و طعم واقعی به فضای اتاق نشیمن و دکوراسیون داخلی می دهد . یک میز ناهار خوری زیبا با صندلی های خاص که طراحی متناسب با فضا برای آن در نظر گرفته شده است همچنین حضور یک شومینه نفیس هم بسیار کمک کننده است در فضای اتاق نشیمن ، که فضای راحتی را در اتاق نشیمن به وجود می آورد وهمچنین گرما اتاق را هم تامین می کند .

استفاده از بافت چوبی در فضای داخلی به عنوان نقطه کانونی ایده ای بسیار مناسب و کمک کننده است  و الگوهای آن در بخش های متفاوت اتاق و نشیمن و فضا های مختلف متفاوت است . بدین ترتیب ، روکش چوبی روی یکی از دیوارها ، قسمت کنار تختخواب را با کنتراست رنگ های تیره و سفید در اتاق خواب، جدا می کند و در نظر گرفتن کابینت های از جنس چوب فضایی مجلل برای اتاق نشیمن و آشپزخانه به وجود می آورد .

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top