نام پروژه: آپارتمان ناگاتاچو

معماران: آدام ناتانیل فرمان

اندازه: ۱۶۵m2

مکان: ناگاتاچو ، توکیو ، ژاپن

تاریخ پروژه: ۲۰۱۷-۱۹

دامنه پروژه: ۱۶۰ متر مربع. ۳ اتاق خواب ، ۲ حمام ، محیط زندگی مشترک و تراس

آدام ناتانیل فرمان ، هنرمند و طراح مستقر در لندن ، فضایی داخلی مانند اسباب بازی را برای یک آپارتمان در توکیو ژاپن طراحی کرده است.

فضای داخلی آن با نام Nagatacho آپارتمان ، دارای یک پالت غنی از رنگ های پاستلی است که بر روی درها ، دیوارها ، کف ها ، مبلمان و وسایل تزئینی دیده می شود  .

این ساختمان با مساحت ۱۶۵ متر مربع مساحت دارد و درست در قلب منطقه اداری مرکزی توکیو واقع شده است. طراح با بازی با رنگ ها و بافت ها ظاهر زیبایی تئاتری را ایجاد کرد تا احساسات حسی را لمس کند.

آدام ناتانیل فارمان گفت: ۱۶۰ متر مربع عقب نشینی از لذت نفسانی خالص در این فضا وجود دارد ، یک مانیفست کوچک اما به شدت طراحی شده برای معماری که در یک جشن زیبایی شناختی حواس و زندگی روزمره داخلی تجمل می کند.

طراح اضافه کرد : یک پالت از رنگ های پاستلی ، مواد طبیعی و مصنوعی و یک طرح باز و بهم پیوسته با جمع آوری در  مرکز آن ، برای ایجاد یک دنیای داخلی بی روح از یک انحراف کاملاً آماده و لطیف ، ترکیب می شود.

طراحی  ، ترکیبی از تکنیک های معاصر و کاردستی سنتی

طراح ترکیبی از تکنیک های معاصر و کاردستی سنتی را در تمام فضای داخلی به کار برد ، با جزئیات چوبی و کابینت هایی که برای هین فضا توسط  نجاران ماهر ساخته شده است ، و درب های  و موکت ها مناسب برای فضای داخلی که با استفاده از فناوری برش لیزری ساخته می شوند.

مواد به دلیل حساسیت و تأثیرگذاری بر تخیل به جای منشاء آنها تجلیل می شوند ، بنابراین تیله های مصنوعی پلاستیکی شفاف در کنار بالاترین کیفیت صنوبر دستباف که به نوبه خود در کنار بالاترین کیفیت دستگیره های چینی دستباف قرار دارد ، می نشینند. که به نوبه خود در کنار پلاستیک های زیبا و براق ، فرش دستباف در کنار وینیل و کاغذ دیواری نفیس در کنار دیوارهای پلاستیکی نیمه مات قرار دارد.

طراح این فضا توضیح داد: “آپارتمان ناگاتاچو آزمایشی در زمینه شناسی سرخوشی از رنگ ، بافت ، مواد و فرم در تئاتر” Quidian “است ، فضایی که باعث افزایش تحرکات ساکنین می شود و فعالیتهای عمومی در فضایی از زیبایی شناسی مداوم اغواکننده می شود.

 

طراحی داخلی

طراحی داخلی پاستیلی

طراحی داخلی پاستیلی

طراحی داخلی پاستیلی

طراحی داخلی پاستیلی

طراحی داخلی پاستیلی

طراحی داخلی پاستیلی

طراحی داخلی پاستیلی

طراحی داخلی پاستیلی

طراحی داخلی پاستیلی

طراحی داخلی پاستیلی

طراحی داخلی پاستیلی

طراحی داخلی پاستیلی

 

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top