نام کارفرما : آقای صادقی

متراژ : ۳۰۰ متر مربع

موقعیت : پیروزی

کاربری ساختمان : تجاری

نوع طراحی : مدرن

تاریخ عقد قرارداد : ۱۳۹۸/۰۹/۰۴

توضیحات :

تابحال به این نکته فکر کرده اید که یک قصابی (فروشگاه گوشت) هم مانند سایر فضا های تجاری می تواند طراحی داخلی مختص خود را داشته باشد؟ اگرطراحی داخلی را وسیله ای برای خلق فضا بدانیم،  پس هر فضایی با هر کاربری می تواند منحصر به فرد خلق شود. اما در ایران کمتر می توانیم طراحی مناسب برای یک قصابی را ببینیم و متاسفانه خیلی از افرادی که در این فضا ( سوپر گوشت ) کار می کنند خیلی به طراحی فضای سوپر گوشت اهمیت نمی دهنند و طراحی های خاص برای این فضا دیده نمی شود. اما همواره یک طراحی خاص، یک دکوراسیون مناسب و یک ویترین جذاب، قدرت بسیار زیادی در جذب مشتری در بسیاری ازمشاغل دارد . پس نمی توان گفت یک سوپر گوشت نیازی به دیزاین ندارد و طراحی داخلی نمی تواند در جذب مشتری به کسب و کار افراد کمک کننده باشد .

طراحی داخلی پروژه تجاری پیروزی با زیر بنای حدودی ۳۰۰ متر به گروه مهندسین معمار بادگیر ارادئه شد  . این پروژه کاربری تجاری و فروشگاهی دارد و همچنین برای طراحی داخلی آن سبک مدرن در نظر گرفته شده است . گروه مهندسین معماربادگیر با در نظر گرفتن کاربری و فضایی که در اختیار داشتند این سبک را برای طراحی داخلی انتخاب نمودند .  طراحی داخلی فضای اداری که با سبک مدرن طراحی می شود خیلی کاربردی است  و سعی می شود که از تمامی فضا ها استفاده مناسب شود . برای طراحی داخلی پروژه پیروزی فضا های مختلفی متناسب با کاربری سوپر گوشت در نظر گرفته شده است همچنین طراحی مناسب و هماهنگی لازم برای جایگذاری یخچال ها  و لوازم کاربردی که در فروشگاه ها قصابی نیاز می شود از مواردی است که در طراحی این فضا در نظر گرفته شده است .

طراحی سوپر گوشت

طراحی سوپر گوشت

طراحی سوپر گوشت

طراحی سوپر گوشت

طراحی سوپر گوشت

طراحی سوپر گوشت

طراحی قصابی

طراحی قصابی

طراحی قصابی

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top