نام کارفرما :آقای حیدری

زیربنا ۳۰۰ : مترمربع

موقعیت :  میدان راه آهن

کاربری ساختمان  : تجاری

تاریخ عقدقرارداد : ۱۳۹۸/۱۲/۲۰

توضیحات :

طراحی داخلی فضای تجاری به لحاظ موقعیت اقتصادی که برای هر مکان به وجود می آورد ، دارای اصول طراحی مهمی می باشد که توجه به این نکات فضای به ارمغان آورده را کاربردی تر و جذاب تر خواهد کرد . طراحی داخلی روشگاه می تواند دارای المان های ساده یا پیچیده طراحی باشد که روند رشد یک فضای تجاری را افزایش می دهد . طراحی داخلی مرکز تجاری و واحد های آن بستگی به موقعیت پروژه یا طرح کل مجموعه خواهد داشت . چون طراحی یک واحد تجاری بزرگ یا کوچک می بایست ویژگی یا ضوابط کل مجموعه را در نظر بگیرد تا صدمه ای به کل سیستم وارد نشود . در این بخش می تواند ضوابط طراحی داخلی تجاری یا نمونه های به اجرا رسیده از این شاخه از معماری را مشاهده شود .

طراحی فضای اداری – تجاری میدان راه آهن

طراحی داخلی پروژه تجاری میدان راه آهن با زیر بنای حدودی ۳۰۰ متر به گروه مهندسین معمار بادگیر ارائه گردید . این پروژه کاربری تجاری و فروشگاهی خواهد داشت و همچنین برای طراحی داخلی آن سبک مدرن مد نظر قرارگرفته است . گروه مهندسین معماربادگیر با در نظر گرفتن کاربری و فضایی که در اختیار داشتند این سبک را برای طراحی داخلی انتخاب کردند .  طراحی داخلی فضای اداری که با سبک مدرن طراحی می شود خیلی کاربردی است  و سعی می شود که از تمامی فضا ها مربوط به این فضا استفاده مفید شود  . برای طراحی داخلی پروژه میدان راه آهن  فضا های مختلفی متناسب با کاربری فروشگاه در نظر گرفته شده است .

طراحی فضای اداری

طراحی فضای اداری

طراحی فضای اداری

طراحی فضای اداری

طراحی فضای اداری

طراحی فضای اداری

طراحی فضای اداری

طراحی فضای اداری

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top