در زندگی مدرن امروزی افراد ساعات زیادی را خارج از منزل و در محل کار خود سپری می کنند . به نوعی محل کار را می توان به عنوان خانه دوم هر فرد تلقی کرد. استاندارد محیط کار و احساس امنیت و آرامش زیر مجموعه ، از دغدغه های مدیران می باشد . در طراحی محیط اداری رنگ و نور و مبلمان از اهمیت خاصی برخوردار است .

رنگ از عناصر تاثیر گذار در محیط اطراف ما است . به کار گیری رنگ مناسب در محیط کار علاوه بر آرامش به محیط کار ، جذابیت هم القا می کند. از این جهت انتخاب رنگ مناسب اهمیت بالایی از نظر فضاسازی کاربردی و بصری دارد.امروزه برای جدا سازی فضا از پارتیشن استفاده می شود . از مزایای پارتیشن قابل تغییر و تعویض بودن آن می باشد .

طراحی فضای اداری

ساخت کمد ها و سقف ها در فضای اداری تاثیر بسزایی در ایجاد نظم و زیبایی فضا دارد . همچنین استفاده از سقف های اگوستیک از نظرمشکلات صوتی بسیار کار ساز است . نور مناسب در محیط اداری هم اهمیت زیادی در طراحی فضای اداری دارد . نور کم در محیط ایجاد خستگی و کسالت می کند همچنین نور زیاد علاوه بر تاثیر منفی روی چشم باعث اختلال در تمرکز افراد در محیط کارمی شود . در کل در فضا های مختلف با توجه به کاربرد های مختلف ، طراحی  داخلی هم بسیار متفاوت می باشد .

طراحی فضای اداری

اگر قصد طراحی محیط کار خود رادارید با ما همراه شوید . کارشناسان ما بهترین طرح و ایده را برای محیط شما ارائه می دهند .

 

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top