طراحی داخلی فضای اداری با توجه به سبک زندگی امروز که افراد زمان بیش تری را در فضای کاری خود به سر می برند اهمیت بسیاری دارد و مانند طراحی فضای داخلی ساختمان مسکونی دارای جزئیات قابل اهمیتی است که در راستای بهبود کارایی کارمندان و بالا رفتن راندمان کاری آن ها و ایجاد فضایی دلنشین، آرام و منعطف باید به آن ها توجه شود . 

در طراحی فضای اداری یکی از اولویت های طراحی ، طراحی اتاق های کارمندان است چون در صورتی که بتوان در طراحی فضای اداری مختص به کارمندان نظرات و سلایق آن ها را هم دخیل کرد و از خود کارمندان برای طراحی فضای اداری خودشان بهره برد ، می توان محیطی ایجاد کرد که کارمندان در آن حس آرامش داشته باشند و این حس آرامش و راحتی موجب شکوفایی استعداد های آن ها خواهد شد.

طراحی فضای اداری
در حقیقت در طراحی فضای اداری ، قصد داریم فضایی را خلق کنیم تا افراد یک تیم بتوانند در ساعاتی که کنار هم در محل کار هستند رابطه بهتری با محیط و یکدیگر ایجاد کنند و باعث خلق ایده های جدید و راه کار های نو شوند . در نظر گرفتن محیط های عمومی و اختصاصی در طراحی فضای اداری برای کارمندان بمنظور هم نشینی و طرح مسائل و مشکلات مابین همکاران و یا کسب آرامش و سکوت بیشتر برای تمرکز بر روی مسائل از نکات قابل توجه طراحی فضای اداری می باشد . 

 

طراحی فضای اداری
این نکته را در طراحی داخلی فضای اداری فراموش نشود که حضور کارکنان در جمع همکاران ، حس خلاقیت ، همکاری و نوآوری را به ارمغان می آورد  و قرار گرفتن در محیطی آرام باعث تکمیل ایده ها و خلق راهکارهای نو می شود . طراحی نورپردازی در طراحی فضای داخلی ساختمان مسکونی اهمیت بسیار زیادی دارد ، در طراحی فضای اداری هم اصل غیر قابل انکار است و استفاده از نور طبیعی و پخش آن در کل فضای اداری ترفندی ماهرانه جهت شادابی بیشتر کارمندان می باشد .

 

دکوراسیون داخلی فضای اداری
استفاده از پنجره های قدی و بزرگ یا استفاده از شیشه های مخصوص در نمای ساختمان برای عبور نور به داخل فضای اداری و استفاده از مصالحی که از جذب نور پایین برخوردار هستند ، می تواند راهکارهای خوبی داشته باشد . در طراحی فضای اداری باید به این موضوع که شاید در سال های آینده نیازی به تغییر و جابجایی فضاها باشد هم در نظر بگیریم و طراحی اتاق ها و فضاهای عمومی و اختصاصی که درباره آن صحبت کردیم را بصورت منعطف انجام دهیم .

نکته ای که در زمینه جداسازی فضاها در طراحی فضاهای اداری باید به آن توجه ویژه شود موضوع عایق بودن محیط های خاص هست که در استفاده از مصالح به آن باید توجه  ویژه  داشته باشیم .

دکوراسیون داخلی فضای اداری

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top