نام کارفرما :آقای حیدری

زیربنا ۳۰۰۰ : مترمربع

موقعیت :  شهرک صنعتی خرمدشت

کاربری ساختمان  : اداری – تولیدی

تاریخ عقدقرارداد : ۱۳۹۷/۰۷/۱۰

توضیحات :

 فضای اداری از جمله فضاهایی است که افراد مدت زمان زیادی از وقتشان را در آنجا سپری می کنند پس فضایی که در آن قرار دارند باید فضایی متناسب و ایده آل باشد که در آن احساس آرامش داشته باشند و از لحظاتی که در آن فضا به سر می برند لذت ببرند . از عناصر مهم  درهرمجموعه اعضای آن مجموعه هستند . طراحی فضای اداری تاثیر مستقیم بر راندمان کار افراد دارد و راندمان افراد هم مستقیما بر پیشرفت مجموعه تاثیرگذار می گذارد .

طراحی فضای دارای قواعد خاص خود می باشد ، هرچند که سلیقه و نظر افرادی که آن جا کار میکنند هم بی تاثیر نیست اما در طراحی فضای اداری حتما باید یک سری از استاندارد ها هم رعایت شود . برای طراحی فضای اداری سعی می شود تا از فضای موجود بهترین بهره وری را داشته باشیم . طراحی کشوها طبقات و فضاهایی برای اسناد ، مدارک ، وسایل مربوطه و.. به کاربردی بودن فضا کمک می کند . در طراحی داخلی فضا  اداری سعی می شود تا فضا را به نوعی طراحی کنیم تا  حس خسته کنندگی را از محیط دور کنیم و فضایی سرشار از خلاقیت و نشاط برای افراد به ارمغان بیاوریم.

برای طراحی فضای اداری در شهرک صنعتی خرمدشت بادرنظر گرفتن کاربری فضا را به اتاق های کارکنان و اتاق جلسات اختصاص داده ایم . طراحی اتاق مدیریت هم از جمله اتاق هایی موثر در طراحی فضای اداری وسوله می باشد که به آن توجه ویژه شده است . پروژه طراحی فضای اداری ، بازسازی آقای حیدری با موقعیت شهرک صنعتی خرمدشت به گروه مهندسین بادگیر سپرده شد .

این پروژه کاربری اداری دارد و طراحی فضای داخلی آن سبک مدرن – کلاسیک  انتخاب شده است . برای طراحی فضااداری علاوه بر تناسب و زیبایی ، استفاده بهینه از فضا و فضای موجود برای بایگانی ها و ایجاد محیط امن و پویا برای کارکنان از توجه ویژه برخوردار است که در این پروژه به این موارد اهمیت داده شده است .

طراحی سوله

طراحی نمای سوله

طراحی نمای سوله

طراحی نمای سوله

طراحی نمای سوله

طراحی نمای سوله

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top