کارفرما : شرکت امین

زیربنا ۲۰۰ : مترمربع

موقعیت :  خیابان ولیعصر کوچه قبادیان

کاربری ساختمان  :اداری

نوع طراحی : مدرن

تاریخ عقدقرارداد : ۲۰ / ۰۶ / ۱۳۹۶

 

توضیحات :

طراحی داخلی پروژه تامین سرمایه امین با زیر بنای حدودی ۲۰۰ متر به گروه مهندسین معمار بادگیر واگذار شد . این پروژه کاربری اداری دارد و برای طراحی داخلی آن سبک مدرن انتخاب شده است . گروه مهندسین معماربادگیر بادر نظر گرفتن کاربری  و فضایی که در اختیار داشتند این سبک را برای طراحی داخلی انتخاب کردند . پروژه تامین سرمایه امین پروژه باز سازی بود به عبارتی بعد از طراحی داخلی پروژه به بازسازی و نوسازی فضا پرداخته شد .

  طراحی داخلی فضای اداری که باسبک مدرن طراحی می شود خیلی کاربردی است  و سعی می شود که از تمامی فضا ها استفاده بهینه شود . برای طراحی داخلی پروژه تامین سرمایه امین فضا های مختلفی طراحی شده است . همچنین اتاق مدیریت و اتاق کارمندان و اتاق کنفرانس  بصورت جدا از یکدیگر و در نظر گرفتن نیاز های افراد در محل کار طراحی شده است . قسمتی از فضای پروژه تامین سرمایه امین به محل استراحت کارکنان اختصاص داده شده است . طراحی فضای مورد نظر بسیاردلنشین در نظر شده است به عبارتی فضا را برای استراحت کارکنان با همه امکانات فراهم می کنند .

طراحی داخلی :

در طراحی فضای داخلی این پروژه  تخت سیاهی در اتاق تعبیه شده است که علاوه بر کاربردی بودن آن ، زیبایی هم برای محوطه و حس مدرن بودن را به محیط  القا می کند .

برای طراحی داخلی پروژه تامین سرمایه امین عوامل متعددی در نظر گرفته شده است تاعلاوه بر زیبایی محیط مد نظر برای کارکنان هم محیط دلچسب و لذب بخشی باشد . استفاده از رنگ در انتخاب رنگ دیوار ها هم از دیگر مواردی است که در طراحی داخلی این پروژه مورد اهمیت قرارگرقته است .

 

 

 

بازسازی

طراحی داخلی پروژه تامین سرمایه

طراحی داخلی

تامین سرمایه امین

تامین سرمایه امین

عکس های مربوط به طراحی پروژه

طراحی اداری

طراحی داخلی

طراحی اداری

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top