طراحی دکوراسیون مناسب برای سرویس بهداشتی  یکی از مسائل مهم در طراحی داخلی است که مورد توجه طراحان داخلی قرار می گیرد . برخی از طراحان معتقدند که طراحی دکوراسیونی زیبا برای سرویس های بهداشتی کار بیهوه ای است و طراحی این بخش را جزء هزینه های اضافی می دانند .اما این تصور کاملا اشتباه است و  سرویس بهداشتی هم جزئی از دکوراسیون داخلی به شمار می آیند .

در گذشته طراحی دکوراسیون داخلی حمام و سرویس بهداشتی از اهمیت زیادی برخوردار نبود اما امروزه با گسترش علم و تکنولوژی طراحی زیبا و کاربردی برای دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار شده است.

طراحی سرویس بهداشتی

یکی از مهم ترین وسایل و تجهیزات مورد استفاده در دکوراسیون سرویس های بهداشتی کاشی ها و سرامیک ها این فضا می باشد که طرح و رنگ کاشی و سرامیک می تواند بر روی زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی سرویس های بهداشتی بسیار موثر باشد .  همچنین استفاده از مدل روشویی ایده آل و متناسب با فضایی که در اختیار داریم ،  می تواند نقش موثری در طراحی سرویس بهداشتی داشته باشد .

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر روی زیبایی طراحی داخلی سرویس های بهداشتی استفاده از رنگ های مناسب است برای فضای بهداشتی می باشد  و علاوه بر این رنگ ها نقش تعیین کننده ای در ایجاد احساس افراد نسبت به فضا ها دارند.

از نظر بهداشتی و همچنین بزرگتر نشان دادن فضای سرویس بهداشتی بهتر است از رنگ های روشن برای این فضا استفاده شود .

نقش کاشی ها در سرویس بهداشتی

برای سرویس های بهداشتی با فضای بزرگ می توانید از ترکیب رنگ های روشن و تیره استفاده شود که این ترکیب های رنگی می توانند فضای دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی را لوکس و متفاوت تر نشان دهند

آینه نیز یکی از ایده های مناسب برای زیباسازی فضای سرویس های بهداشتی است.
برای منظم تر شدن فضای سرویس بهداشتی بهتر است از شلف ها برای قرار دادن انواع وسایل شوینده و حوله و سایر وسایل بهداشتی استفاده شود ، پس بهتر است در این فضا ، مکانی مناسب برای قرار دادن شلف ها در نظر گرفته شود .
در نظر گرفتن گلدان ها و گل های زیبا در فضای سرویس بهداشتی  هم می توانند تغییرات مثبتی را در فضای سرویس بهداشتی ایجاد کند همچنین علاوه بر این مشاهده گل های زیبا و رنگارنگ بر روی روحیه افراد خانواده می توانند تاثیرگذار باشند.طراحی فضای بهداشتی

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top