میز غذا خوری ازعناصر مهم در طراحی دکوراسیون آشپزخانه و اتاق غذا خوری می باشد .  میز غذا خوری  دارای عوامل مهم و متعددی است تا بهترین  کاربرد نسبت به کاربری که در فضای داخلی دارد را داشته باشیم . فاکتور های مهم و موثری برای انتخاب میز و صندلی  غذا خوری وجود دارد که برای طراحی اتاق  غذا خوری یا فضای غذا خوری باید مد نظر گرفته شود .

استفاده بهینه از فضای  غذاخوری ها منوط بر انتخاب صحیح میز ما می باشد پس سعی کنید که  در انتخاب میز حساسیت به خرج بدهید  .ابعاد میز غذا خوری متناسب با افرادی که از این فضا استفاده می کنند انتخاب می شود .

از دیگر عواملی که برای انتخاب میز ها در نظر گرفته می شود تناسبات رنگی و جنسی میز و صندلی ها در دکوراسیون آشپز خانه می باشد . در بسیاری از طراحی های داخلی آشپزخانه ها  از میز های چوبی استفاده میشود . جنس چوب در بسیاری از دکوراسیون ها  همخوانی دارد پس انتخاب میز چوبی از انتخاب های بدون ریسک در انواع دکوراسیون ها می باشد .

میز غذاخوری

در انتخاب میز و صندلی های غذا خوری  راحتی این عوامل هم باید مد نظر گرفته شود . صندلی ها از المان های مهم برای میز غذاخوری هستند که این عوامل را باید با دقت فراوان انتخاب کنیم زیرا علاوه بر زیبایی که در دکوراسیون داخلی دارد این عناصر باید راحت باشند زیرا مدت زمانی که افراد از میز غذا خوری استفاده می کنند باید حس راحتی را داشته باشند .

طراحی داخلی

انتخاب رومیزی ها و عناصر کاربردی در میز غذا خوری بسیار با دقت انتخاب شود این المان ها تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی میز ما دارد .  تناسبات رنگ صندلی ها و رومیزی  انتخاب شده بسیار کمک کننده است . نور مناسب  را برای مکانی که میز غذا خوری را در نظر می گیریم را مد نظر داشته باشید . انتخاب جای مناسب در فضای  آشپزخانه یا اتاق غذا خوری از فاکتور های مهم برای طراحی میز غذا خوری می باشد

میز غذاخوری

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top