هنگامی که اتاق نشیمن خود را در نظر می گیرید ، معمولاً به عنوان مکانی که می توانید بازدید کنندگان خود را سرگرم کنید ، و همچنین مکانی که می توانید استراحت کنید. به همین دلیل ، بسیاری از افراد ترجیح می دهند اتاق نشیمن خود را با کمک ایده های طراحی داخلی اتاق های نشیمن تا آنجا که ممکن است با ظرافت و دلربایی طراحی کنند. همچنین با این اتاق ها به عنوان اتاقهایی برخورد می شود که منعکس کننده شخصیت و ماهیت مالک است. این احتمالاً منطقه‌ای خواهد بود که  میهمان ها بیشتر از خانه شما دوست دارند ، زیرا شخصیت شما را نشان می دهد .

اتاق نشیمن

ایده های طراحی باورنکردنی زیادی وجود دارد که یک اتاق نشیمن را تا حد ممکن به خواسته افراد نزدیک می کند . برخی از ایده های باورنکردنی شامل موارد زیر است.

بهتر است شومینه ای را در اتاق نشیمن خود به عنوان نقطه کانونی در فضای اتاق نشیمن، ایجاد کنید . شومینه احتمالاً توجه بازدید کنندگان را به خود جلب خواهد کرد. اگر می خواهید  فضای گپ و گفت افراد باشد ، می توانید صندلی هایی را نیز در مقابل آن قرار دهید. اگر می خواهید اتاق نشیمن شما یک محیط رمانتیک داشته باشد ، در این صورت چندین ایده متفاوت برای طراحی داخلی برای اتاق های نشیمن انتخاب خواهید کرد.

طراحی اتاق نشیمن

 رنگ اتاق نشیمن

اگر اتاق نشیمن ، فضایی کوچک است ، بهتر انتخاب ، استفاده از رنگ های روشن برای دیوار اتاق هاست  و از این رو می توانید یک فضای اتاق بازتر و روشن تر داشته باشید . اگر عاشق  مطالعه هستید ، می توانید مبلمان  را در نزدیکی پنجره در نظر بگیرید . با توجه به کفپوش اتاق نشیمن  ، انتخاب کفپوش چوبی برای داشتن ظاهری سنتی و خاص کارآمد خواهد بود. یک میز قهوه روی زمین بیشتر بر ظرافت اتاق می افزاید.

اتاق نشیمن

طراحی خاص اتاق نشیمن

برای طراحی های خاص و ظریف برای اتاق های نشیمن احتمالا هر بار که وارد اتاق می شوید احساس فوق العاده ای خواهید داشت و همین مورد برای میهمانان نیز رقم خواهد خورد.از آنجا که اتاقهای نشیمن اغلب با چیزهای کوچک و به یاد ماندنی تزئین شده اند ، می توانند روزهای خوب گذشته را که با خانواده و دوستان خود گذراندید به شما یادآوری کنندو این همان حس خوبی است که به شما در این فضا آرامش خواهد داد .

جدای از آن ، ایده های طراحی داخلی برای اتاق های نشیمن این فرصت را فراهم می کند که وسایلی را که دوستدارید در فضای اتاق نشیمن جای دهید ، از جمله گیاهان و مبلمان داخلی ، اکسسوری های خاص و …. . به دلیل تمام این نکات کارآمد و قابل اعتماد ، اکثر افراد برای ایجاد طراحی داخلی اتاق نشیمن خود ترجیح می دهند از این ایده ها استفاده کنند و اطمینان حاصل کنند که اتاق به بهترین قسمت خانه خود تبدیل شده است .

طراحی اتاق نشیمن

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top