برای طراحی حمام ها باید چند قانون اساسی را رعایت کنید . این فضا دارای قوانین خاص خود می باشد که دربا در نظر گرفتن سبک شخصی خود باید این فضا را طراحی کنید

برای طراحی فضای حمام خود سبک را انتخاب کنید . پس از انتخاب سبک تاسیسات در الویت قرار می گیرند . انتخاب کفپوش مناسب و همچنین دیوار پوش مناسب و مقاوم از مواردی است که باید در طراحی ها در نظر گرفته شود . انتخاب دوش مناسب ، حوضچه یا وان  متناسب با فضای حمام همچنین فضای مناسب برای محل حمام هم از دیگر  مواردی است که در طراحی مورد توجه قرار گرفته می شود .

طراحی حمام و فضای بهداشتی

برای طراحی حمام ها در فضا های کوچک با پلان هایی که فضای کوچک برای حمام در اختیار دارند المان های الهام بخشی وجود دارد تا از این فضا نهایت استفاده را داشته باشیم . انتخاب رنگ ها در حمام ها هم از المان های مهم در طراحی ما می باشد . طراحی  با کمک رنگ ها جهت می گیرند . با کمک رنگ ها می توان فضای کوچک را بزرگ تر نشان داد . رنگ ها محیط را تحت تاثیر قرار می دهد . با استفاده از ترکیبات مختلف رنگی با رنگ سفید می توانید جلوه های مختلفی را به وجود بیاورید .

طراحی حمام

انتخاب رنگ های آبی با سفید و همچنین سیاه و سفید در طراحی حمام ها بسیار کمک کننده هستند تا حمامی خاص و متفاوت داشته باشیم . رنگ ها را با در نظر گرفتن نور طبیعی که به حمام می تابد در نظر بگیرید . برای حمام های کوچک از رنگ های تیره و مات استفاده نکنید . رنگ های روشن را در الویت قرار دهید . کاشی ها از جمله متریالی می باشد که امروزه در حمام ها بسیار استفاده می شود کاشی ها را استفاده کنید و بصورت رول ، سالیانه این متریال را تجدید کنید .

کاشی ها تنها متریالی نیستند که برای کفپوش ها یا دیوار پوش ها از آن استفاده کنید . بتن ها و چوب ها هم در این فضا می توانید استفاده کنید . لازم به ذکر است که چوب انتخاب مناسبی برای دکوراسیون حمام با فضای کلاسیک می باشد . در کل برای کفپوش های حمام از متریالی استفاده می شود که در برابر رطوبت دارای مقاومت بالایی می باشد . استفاده از دوش و شیر آلات همچنین وان و کابین ها در طراحی حمام ها از مواردی است که به آن دقت می شود و کمک می کند تا فضایی که داریم بهترین استفاده را داشته باشیم .

طراحی حمام

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top