متراژ بنا : ۱۱۰۰۰ مترمربع

موقعیت : خیابان ولیعصر نبش فرشته

کاربری ساختمان  : اداری  – تجاری

نوع طراحی : کلاسیک

تاریخ عقد قرارداد : ۱۲ / ۰۳ /۱۳۹۴

توضیحات :

در طراحی فضای اداری سعی می شود تا علاوه بر نیاز های که متناسب با کار بری از فضا نیاز است زیبایی و کاربردی بودن طراحی هم مد نظر قرار داده شود . برای طراحی فضای اداری سعی می شود که فضا را نوعی طراحی کنیم که کارکنان مدت زمانی را که در محل کار خود قرار دارند بدور از خستگی و تنش باشند . فضای بدون استرس راندمان کار را بالا می برد پس برای طراحی فضای اداری سعی می شود محیط را به نوعی طراحی کنیم که افراد هنگام کار مزاحمتی برای یکدیگر ایجاد نکنند .

پارتیشن ها از جمله مواردی هستندکه کمک می کنند تا حریم کارکنان از یکدیگر مشخص شود . طراحی میز هاباچند کابری ، وجود قفسه ها و دراور ها کمک می کند تا نظم در مجموعه بیشتر باشد و از شلوغی و بی نظمی در مجموعه می کاهد پس برای طراحی فضای اداری باکس ها و دراور ها را در نظر بگیرید و از آنها کمک بگیرید. از دیگر مواردی که برای طراحی فضای اداری در نظر گرفته می شود طراحی اتاق کنفرانس و میهمانان است .

طراحی فضای اداری :

 این قسمت از فضای اداری از اهمیت ویژه ای برخورداراست همچنین اتاق کنفرانس هم در طراحی فضای اداری جایگاه ویژه ای دارد . در طراحی فضای اداری سعی می شود تا در انتخاب رنگ هم دقت لازم شود . نور از نکات مهمی است که برای طراحی فضای اداری در نظر گرفته می شود از رنگ های روشن برا تقویت نور می توان کمک گرفت . انتخاب ملزومات مناسب و کاربردی ، تعبیه جای مناسب برای عناصر مختلف  کمک می کند تا نتیجه متناسب با نیاز های فضای اداری داشته باشیم .

 پروژه آداک با زیربنای ۱۱۰۰۰ متر مربع به گروه مهندسین معماری آداک سپرده شد . هدف  این پروژه بازسازی فضای داخلی این بنا بود. پروژه آداک دارای کاربری اداری – تجاری می باشد . گروه مهندسین معمار بادگیر طراحی کلاسیک را برای فضای داخلی آن انتخاب کردند . در این فضا توجه به آرامش کارکنان ، ایجاد محیط پویا  وجذاب برای کارکنان و..  در نظر گرفته شد.  طراحی  فضای اداری به نوعی انتخاب شد که بهترین و بیشترین بهره وری را از فضای موجود داشته باشند

 

 طراحی پروژه توسط  گروه مهندسین معماربادگیر

 

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top