تزیین اتاق کودک یکی از جذابترین بخش های طراحی دکوراسیون داخلی می باشد  . چیدمان و تزیین اتاق کودک برای اکثر خانواده ها از اهمیت زیادی برخوردار است و اغلب این تزیینات را به بهترین شکل انجام خواهد داد  و فضایی زیبا و دلچسب در اتاق خواب کودکان  بسازند . اتاق کودک علاوه بر زیبایی و جذابیت باید به کودک احساس آرامش و شادی بدهد .

دیوار ها بخش اصلی و مهم در طراحی دکوراسیون اتاق کودک می باشد  و نقش مهمی در زیبایی فضای اتاق دارند بنابراین طراحی خلاقانه این بخش از اتاق، تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت اتاق کودک خواهد داشت .

می توان با نقاشی روی دیوار و یا تزیین آن با وسایل ساده از جمله عروسک ها ، اسباب بازی ها و حتی کاردستی های کودکانه زیبایی و جذابیت بیشتری به اتاق کودکتان ببخشید.می توانید برای تزیین دیوار از انواع برچسب و استیکرهای کودکانه نیز استفاده کنید.

از موارد مختلف استفاده می کنیم تا فضایی جذاب تر داشته باشیم . کودکان نیاز های مختلفی دارند که می توان از آن نیاز ها استفاده کنیم و برای رفع آن ها در دکوراسیون داخلی چاره ای بیندیشیم .

۱ – ترکیب نقاشی و کاغذ دیواری در اتاق خواب یک ترکیب رنگی مهیج را ایجاد می کند.

۲ – طراحی داخلی اتاق خواب با المان های بازی و سرگرمی و انواع اسباب بازی های کودک می تواند ایده بسیار جالبی باشد .

۳- استفاده ازاستیکر های برجسته دیواری در طراحی بدنه دیوار اتاق خواب کودک جلوه ی بسیار زیبایی دارد .

۴- استفاده از قایچه های تزئینی رنگی با جذابیت بالایی که دارند موجب حس نشاط کودکان می شوند .

۵- کشیدن اشکال و نقاشی های متفاوت متناسب با سن و روحیات کودک می تواند در شادی کودکان تاثیر مثبت داشته باشد .

۶ – نصب تاب برای تغییر دکوراسیون اتاق خواب

۷- نوار چسب های طرح دار و رنگارنگ

نوار چسب های طرح دار و رنگارنگ به روش های زیادی در خانه مورد استفاده قرار می گیرند اما یکی از بهترین مکان ها برای چنین کاری اتاق خواب است. برای اتاق خواب کودکتان می توانید از نوار چسب طرح دار بعنوان قاب عکس استفاده کنید فقط کافی است این نوار ها را با الگوهای متفاوت دور هر عکسی بچسبانید تا در نهایت یک دیوار عکس خاطره انگیز در اتاقتان داشته باشید.

۸- استفاده از عکس های کودکتان از نوزادی تا زمان حالش برای تزئین دیوار اتاق ایده بسیار جالبی است .

دیوارها بخش وسیعی از فضای اتاق های منزل را اشغال نموده اند ، از این روی تزیین دیوار ها از اهمیت فوق العاده ایی برخوردار است.

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top