رویای بسیاری از مردم این است که خانه ای داشته باشند که به اندازه کافی بزرگ باشد تا بتوان در آن فضایی مجزا برای لباس ها و کفش ها و کیف ها داشته باشند  . یک اتاق کاملا اختصاصی به لباس شخصی که در آن فضای لازم برای لباس ها و کیف یا کفش ها و سایر لوازم از این دست   را داشته باشیم .
یک اتاق لباس ، یک مکان بسیار شخصی بشمار می آید ، بنابراین برای طراحی آن با سبک شخصی  را بررسی کنید تا اطمینان حاصل شود که اتاق واقعا سبک و سلیقه شما را نشان می دهد . این یک اتاق کاربردی درون یک خانه است  بنابراین باید به طور هدفمند طراحی شده باشد تا مفید و قابل استفاده باشد.

گزینه های بسیاری وجود دارد از راه رفتن در اتاق ها لباس ها تا اتاق های کوچکتر، گزینه های سبک و ذخیره سازی به فضا بستگی دارد. همچنین ، بسته به اندازه اتاق، مبلمان مانند میز روتختی می تواند زیبایی را به یک فضای اضافه کند و آینه ها اغلب یک روش عالی برای اضافه کردن نور و ایجاد احساس بزرگتری هستند.

البته ، هر عنصری  در این اتاق به اندازه اتاق که در نظر گرفتیم بستگی دارد به طور ایده آل این اتاق مکانی منظم برای لباس ها و همچنین آماده شدن برای این فضا ایجاد می کند درادامه به ویژگی های مهم طراحی این فضا می پردازیم

 ایده های  متفاوت ، حتی در فضای کوچک بسیار کار ساز و کمک  کننده  می باشد . به عنوان مثال : کمد های  ساخته شده ، ایجاد شده با استفاده از ریل ها، قفسه ها، به شما این امکان را می دهد تا همه لباس ها را در یک بار مشاهده کنید. ذخیره سازی در اتاق های لباس ها  مورد مهمی است که در طراحی این فضا باید مورد اهمیت قرار داده شود ، همچنین  در نظرگرفتن کشو ها و قفسه ها برای این فضا به منظم بودن اتاق لباس بسیار کمک می کند  .

اتاق لباس علاوه بر راحتی که برای افراد خانه و میهمانان به وجود می آورد در  نگه داشتن فضای منظم، یک راه عالی برای سازماندهی و حفظ اتاق  و سایر فضا هایی که در خانه در اختیار داریم کمک کننده می باشد . یک اتاق  لباس  سفارشی نیز می تواند یک ایده خوب برای طراحی ها باشد ؛ و ممکن است به این معنی باشد که اتصالات به خوبی ترکیب می شوند و پس از آن می توانید انتخاب مبلمان را بر اساس دانستن اینکه اتاق کاملا مناسب برای شرایط مورد نیاز در فضا است انتخاب کنید.

اتاق لباس

چه رنگ دیوار باید برای اتاق لباس ها انتخاب کنم؟

صاحبان خانه اغلب رنگ های خنثی برای اتاق لباس ها انتخاب می کنند، زیرا اغلب آنها نور خیلی زیادی ندارند. اتاق های کوچکتر از رنگ های ملایم تربهره مند می شوند و فضای بیشتری را به نمایش می گذارند. رنگها نیز به سلیقه شخصی افراد بستگی دارد، اما به یاد داشته باشید که احساس در اتاق را تحت تاثیر قرار می دهد پس در انتخاب رنگ برای این فضا دقت لازم را به خرج دهید رنگ سفید از انتخاب های بسیار محبوب می باشد زیرا این رنگ شرایط را برای ترکیب این فضا با سایررنگ ها فراهم می سازد

چه نوع کف  پوش هایی باید در اتاق لباس ها قرار دهم؟

طبقه بندی باید مطابق اتاق های مجاور اتاق لباس ها وهماهنگ با دکوراسیون اتاق خواب ها باشد. به این ترتیب خانه باعث احساس پیوسته و سازمان یافته می شود. فرش ها می تواند یک نگاه  نو داشته باشد، در حالی که چوب می تواند یک انتخاب هوشمندانه و مدرن باشد برای این فضا  باشد

طراحی اتاق لباس

 برای طراحی این فضا تصمیم بگیرید که آیا فقط به دنبال یک اتاق کاربردی هستید تا بتوانید لباس خود را ذخیره کنید یا یک اتاق لباس ها با فضا برای نشستن ، انتخاب کاربردی که برای این اتاق دارید سبک طراحی را راحتر می کند و بسیار کارساز است . این گزینه ها شامل تصمیم گیری درباره اینکه آیا آینه ها مهم هستند و چه تعداد در دکوراسیون  مورد نیاز است ، رنگ ها و نور را هم با توجه با کاربردی که از این اتاق داریم انتخاب می شود.

آیا نکات خاصی برای تزئین اتاق لباس ها وجود دارد؟

طراحی یک اتاق کوچک برای اتاق لباس بسیار راحتر از فضاهایی که بزرگ هستند می باشد طراحی  قفسه ها و کمد ها  برای ایجادفضایی مناسب برای لباس ها بسیارضروری است و بنابراین با تمرکز روی ابعاد و چگونگی جابجایی همه چیز به عنوان یک پازل، این طراحی بسیار کاربردی می شود

چگونه از لوازم جانبی در اتاق لباس ها استفاده کنم؟

اگر فضا لازم وجود داشته باشد، یک آینه لوازم جانبی ضروری برای یک اتاق لباس بشمار می آید ، آینه ها به فضا کمک می کنند تا باعث ایجاد توهم یک اتاق بزرگتر برای افراد که در آن فضا حضور دارندبرای یک اتاق لباس کوچکتر، مبلمان مناسب می تواند کارساز و بهبود بخش در  طراحی ها باشد

روشنایی در یک اتاق به همان اندازه مهم است که لوازم جانبی  دارای اهمیت می باشد  پس روشنایی این فضا را در الویت در طراحی ها قرار دهید . اگر نور طبیعی در داخل اتاق خیلی تاثیر گذار نباشد ، لامپ های مصنوعی بیشتری که با نور طبیعی می آیند در طراحی این فضا در نظر بگیرید . تفاوت میان نورهای گرم و  نور های  سرد را هم  فضا سازی در این محیط را بر عهده دارند .

طراحی اتاق لباس ها

ایده های کوچک در اتاق  لباس کوچک چیست؟

طراحی اتاق کوچک بسیار راحتر می باشد . رنگ های خنثی، کابین یا قفسه های نصب شده و یک آینه برای این اتاق فضا بسیار کاربردی می باشد  . برای خرید مبلمان اطمینان حاصل کنید که مبلمان با فضایی که در اختیار داریم مناسب است .
بهترین توصیه این است که به سلیقه خود و سبک شخصی خود پایبند باشید، در حالی که با توجه به قواعد کلی درباره اندازه و موقعیت مبلمان اتاق لباس، حالت هایی که می توانید با رنگ های مختلف به دست آورید.

خلاقیت در طراحی یک اتاق لباس مهم است، با استفاده از مجلات طراحی، از دیدن خانه های دیگر با این نوع اتاق، مهم است و با استفاده از ایده های هماهنگ در دسترس، همه راه هایی برای کمک به فکر کردن به ایده های جدید است.

کدام سبک برای اتاق لباس ها مناسب می باشد:

طراحی اتاق های لباس از المان هایی مانند قفسه های چوبی ، رنگ های تیره تر و الگوهای بیشتری  ساخته می شود . سبک کلاسیک  شیک تر و قدیمی تر باشد .سبک کلاسیک اغلب آن چیزی است که مردم برای اولین بار در رویای اتاق  لباس را تصور می کنند. سبک کلاسیک که اغلب  سبک گرانقیمتی در میان سبک های دکوراسیون داخلی می باشد ،  و فضایی می سازد که امکان لمس و ظرافت های در میان دکوراسیون ها را ایجاد می کند . از جمله لوازم جانبی مانند یک لوسترکلاسیک ممکن است در بالای اتاق  لباس ها ظاهر شود، و این لوستر حس فضای کلاسیک را تقویت می کند  .
در سبک مینیمالستی رنگهایی که در  طراحی سبک  مینیمالسی در نظر گرفته می شود  معمولا رنگ سفید،  طیف از کرم ها می باشد

 سبک روستایی برای طراحی فضای اتاق لباس ها:متریال چوب و رنگهای  کرم ها برای اتاق لباس  سبک روستایی را به ارمغان می آورد . الگوهای طراحی داخلی فرانسوی به خوبی  کاربرد دارد می کنند . کمد ها  با الگوهای چوبی، محیط های روستایی را به طور کلاسیک می سازد .

طراحی اتاق لباس

اتاق های لباس با سبک مدرن

هدف از طراحی مدرن ایجاد اتاق بزرگتر با خطوط تمیز، اشکال اولیه و رنگ های اولیه  می باشد . اتاق  لباس ها با سبک مدرن  براق، ساده و بزرگ است. برای ایجاد یک فضای کامل در این سبک، اتاق های سفارشی ممکن است بهترین انتخاب باشد. با این حال، شما می توانید  با هنر،حس سرگرم کنندگی را برای فضا به ارمغان بیاورید .مبلمان اضافی، مانند میز توالت، ممکن است با این سبک متناسب نباشد چرا که در این سبک سادگی  از المان های مهم بشمار می آید

 اتاق لباس با سبک اسکاندیناوی

بسیاری از افراد  نور و  رنگ سفید را کلید ایجاد یک اتاق لباس با سبک اسکاندیناوی می دانند . این سبک شامل ترکیب  از نور زیاد و رنگ های روشن می باشد .

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top