اتاق غذاخوری فضایی است که حس نزدیکی و صمیمیت را در خود دارد . این فضا محلی است برای جمع شدن افراد خانواده در کنار یکدیگر و بعضا فضایی است برای در کنار هم بودن و لذت بردن . امروزه به دلیل فضاهای کمی که در محل زندگی وجود دارد در نظر گرفتن فضایی خاص به این منظور خیلی رایج نیست و منطقی به نظر نمی رسد .

طراحی اتاق غذاخوری :

 برای طراحی دکوراسیون اتاق غذا خوری سعی می شود تا تمام عوامل رعایت شود تا افراد در کمال آرامش به صرف غذا بپردازند . از جمله مواردی که در دکوراسیون داخلی از اهمیت ویژه ای برخور دار است انتخاب رنگ می باشد . برای طراحی اتاق غذاخوری رنگ با حساسیت ویژه ای برگزیده می شود . بعضی از رنگ ها اشتها را بر می انگیزند و انتخاب مناسبی برای اتاق غذا خوری هستند . گاهی انتخاب یک رنگ آرامش بخش برای اتاق غذا خوری هم انتخاب خوبی به شمار می آید . امروزه به علت کمبود فضا در خانه های ، اتاق غذاخوری  جدا از سایر فضا های داخلی نیست به همین دلیل قسمتی از فضای آشپزخانه یا نشیمن را به میز غذا خوری اختصاص می دهیم . در اتاق غذا خوری انتخاب میز متناسب با فضا همچنین دکوراسیون میز هم بسیار به زیبا شدن فضا کمک می کند .

اما محلی برای صرف غذا در آشپزخانه یا قسمتی از پذیرایی قرار می دهیم این فضا دارای ویژگی های خاص خود می باشد . محل قرار گرفتن غذاخوری ها باید به آشپزخانه نزدیک باشد فضای غذا خوری باید دارای نور مناسب باشد همچنین استفاده از آینه ، گیاهان سبز ، رنگ های روشن و شاد ، استفاده از رومیزی متناسب باشکل و ابعاد میزغذاخوری از جمله مواردی هستند که به استفاده بهتر و مفیدتر همچنین زیبایی محل غذاخوری  کمک می کند . پاکیزگی و بهداشت این قسمت از محیط هم از ویژگی های مهم و مورد توجه می باشد .

طراحی اتاق غذاخوری

طراحی میز غذاخوری
طراحی اتاق غذاخوری

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top