هنگام طراحی یک آشپزخانه یا حمام، هر عنصر جایگاه ویژه خودش را خواهد داشت  .از آنجایی که این  فضا بسیار کاربردی می باشد  ، هرفضا متناسب با عملکرد و همچنین زیبایی شناسی طراحی شود ودر نظر گرفته شود . در طراحی فضا هایی را در نظر بگیرید که بیشترین کاربرد و بهترین نتیجه را به ارمغان بیاورد . در این بخش از سایت گروه مهندسین معماربادگیر به معرفی فضاهای کاربردی و نحوه طراحی آن می پردازیم ، با ما همراه باشید :

 متریال برنج

وسایل که از متریال برنج برای آن استفاده شده است  ، اکثرا وسایل  قدیمی  هستند و معمولا گران قیمتند ، اما متریال برای فضا های قدیمی و کلاسیک ، تزئینات کلاسیک و عتیقه جات علاقه مند هستند بسیار ایده مناسبی می باشد . ظروف برنجی یک آرایش صاف و متراکم دارند که آنها را به مراتب کمتر از مواد دیگر در معرض نشت یا خوردگی قرار خواهد داد. در گذشته، سرب در تولید شیرهای برنج مورد استفاده قرار می گرفت و متاسفانه در طول زمان سرب ها باعث می شد از مقاومت  وسایل برنجی .اهش یابد . اگرچه مقررات مربوط به تنظیم مقدار مورد استفاده قرار گرفته است، اما ممکن است در این وسایل موجود باشد.

 متریال فولاد

در مورد فولاد نگران است، قیمت مهم است. مدل های ضد زنگ تمایل به تا زمانی که یک گزینه تمام برنج، اما مواد مقرون به صرفه تمایل به زنگ زدن در طول زمان.

طراحی فضای داخلی با متریال خاص

 متریال پلاستیک

پلاستیک از انتخاب های ارزان برای دکوراسیون داخلی می باشد این متریال به دلیل قیمت پایین و مصرف بالا جز کار های پر در آمد در دکوراسیون داخلی می باشد . از لحاظ وزن ، نسبت سایر متریال ها وزن سبک تر و ایده آل تری دارد . برای فضا های داخلی می توان از این متریال به عنوان دیوار پوش ها و همچنین وسایل دکوراتیو استفاده کرد .

 متریال کروم

کروم یکی از رایج ترین انتخاب ها در دکوراسیون داخلی می باشد .  قیمت مناسب این متریال از مواردی است که برای طراحی فضا داخلی می توان انتخاب کرد و در نظر گرفته شود  و در سبک های سنتی و کلاسیک و مدرن کاربرد دارد . درخشش  و درخشندگی این متریال نیز باعث می شود که انتخاب خوبی برای مخفی کردن خش های سطحی و ظاهری مورد استفاده قرار می گردد  با این حال، آن را نیز لکه های آب و انگشت به راحتی نشان می دهد، بنابراین تمیز کردن راحتی برای این متریال وجود ندارد .

متریال نیکل

امروزه نیکل یک جایگزین مدرن تر برای متریال کروم می باشد.نیکل جلا داده شده و نکل براق از نظر قیمت با یکدیگرمتفاوت است  و دو گزینه متمایز از یکدیگر در دکوراسیون داخلی می باشند

نیکل جلا داده شده : نیکل جلا داده شده دارای یک سطح صاف و براق می باشد  که کمی تیره تر از کروم  معمولی می باشد . این کار با سبک های مختلف از سنتی به مدرن و معاصر کاربرد دارد و می توان با سایر ترکیبات و متریال هماهنگی ایجاد کند
نیکل براق: در حالی که نیکل براق نیز با سبک های مختلف کار می کند، اما حسی عجیب تر و متفاوت تر نسبت به نیکل جلا داده شده می باشد. رنگ تیره متریال نیکل براق ، انتخاب خوبی برای افرادی است که علائم سایش و پاره را پنهان می کند

 

متریال متفاوت برای طراحی فضای داخلی

 متریال فلز مس

در طول سال های گذشته ، مس بسیار محبوب در فضای داخلی شد . با انتخاب متریال مس در فضای داخلی محیط داخلی گرم تر و متفاوت تر خواهیم داشت .
متریال برنج
به طور سنتی، برنج به عنوان یک انتخاب اولیه برای وسایل مورد استفاده قرار می گیرد، اما کارشناسان در زمینه طراحی  که جدیدتر شدن این ماده – با زرد یا طلایی – برای بازپس گرفتن است را انتخاب می کنند. برنج اغلب به عنوان یک گزینه  در دکوراسیون داخلی  انتخاب می شود .
برنج جلا : برنج جلا داده شده  انتخاب مناسب برای دکوراسیون داخلی می باشد که  بسیار راحت آسان می شود . و جایگزین مناسبی برای کروم یا نیکل می باشد ، اما به خوبی با هر دومتریال هم ترکیب می شود .

ساتن برنج: برنج ساتن یک نگاه تقریبا زرد و طلایی را به فضای شما خواهد آورد . پیدا کردن ساتن برنج بسیار سخت می باشد ،و انتخاب گرانی در طراحی دکوراسیون به شمار می آید . برای کسانی که می توانند سرمایه گذاری کنند، این پایان عالی در دکوراسیون داخلی می باشد  برای پنهان کردن همه چیز از خراش ها به نقاط آب، بنابراین آن را به عنوان مراقبت های منظم به عنوان بسیاری از دیگر گزینه های جایگزین نیاز ندارد.
برنز نفت خرد شده
اگر طرفدار سبک های سنتی یا توسکانی هستید، برنز نفت مالید اننتخاب مناسب و هماهنگ با سلیقه شما می باشد .انتخاب لوازم آشپزخانه و حمام می تواند پیچیده تر از آنچه در نگاه اول به نظر می رسد،  باشد . گزینه های بی شماری وجود دارد که هر کدام دارای مشخصات  منحصر به فردی هستند.

 

متریال مختلف در طراحی داخلی

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top