شلف ها و قفسه ها همیشه یکی از بهترین راه ها برای افزودن رنگ های درخشان، الگوهای زیبا و همچنین بافت های متعدد به دکوراسیون اتاق محسوب می شوند . شلف اتاق کودک نیز در زمره همین وسایل قرار  دارد و برای اتاقی که نیازمند قانون مندی است ، بسیار کار ساز است .

از آنجایی که شلف ها فضای بسیار کمی از اتاق کودکان را اشغال می کند . برای اتاق های کوچک ایده بسیار مناسبی است . و از بهم ریختگی فضای اتاق کودک با فضاهای تنگ جلوگیری خواهد کرد . مهم نیست که اتاق برای پسران باشد یا دختران، فضایی برای بازی باشد یا مطالعه، باز هم با انتخاب های بسیار متعددی برای اضافه کردن رنگ های روشن و جذاب با استفاده از شلف و قفسه ها در نظر بگیرید .

طراحی داخلی

معمولا در اتاق کودک از وسایل های مختلفی استفاده می شود ، مانند کتاب و وسایل هایی برای بازی و سرگرمی کودک پس وجود یک شلف و یا قفسه زیبا ضروری می شود . میتوان از شلف دیواری ها با طرح های مختلف با توجه به محیط اتاق کودک کمک بگیرید  تا علاوه بر مرتب شدن اتاق ، اتاق را زیبا تر سازید .

طراحی داخلی

یکی از بهترین و دلنشین ترین طراحی های داخلی خانه چیدمان و تزئین اتاق کودکان است . استفاده از شلف ها قفسه های زیبا و استفاه از رنگ های شاد و دقت کردن به نور اتاق ، در زیبا تر شدن فضا موثر است . درطراحی اتاق کودکان باید به جنسیت و سن کودک توجه  ویژه کنید. طراحی اتاق خواب برای دختر با پسر کاملا متفاوت است.

 

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top