رقابت ویتنام Ricefield Lodge فضایی را نشان می دهد که می توان رابطه طبیعت و انسان را تجربه کرد. این پروژه باید منحصر به فرد بودن مکان را مشخص کند و به فضایی بدل شود که از یک سو یک خانواده ویتنامی بتوانند با زندگی روزمره خود ادامه دهند و از طرف دیگر یک توریست قادر به شناخت و درک فرهنگ خود باشد.

مسابقه طراحی و معماری

این نکته آخر از آنجایی اهمیت دارد که گردشگران اروپایی یا آمریکایی به طور مداوم علاقه مند به غوطه وری کاملاً در فرهنگ آسیا هستند و هیچ راهی بهتر از زندگی ، پخت و پز یا کار با آنها وجود ندارد. این نکته آخر از آنجایی اهمیت دارد که گردشگرانی از اروپا یا آمریکا به جایی می آیند که دائماً علاقه دارند خود را کاملاً در فرهنگ آسیایی غوطه ور سازند و راهی بهتر از زندگی با آنها ، آشپزی با آنها ، خوابیدن با آنها ، همکاری با آنها و بنابراین وجود ندارد. خیلی چیز دیگری است.

اساس این نوع معماری چیست؟ ما نیاز به یک فضای ملاقات بین کشاورزان و گردشگران داریم.

این پروژه باید منحصر به فرد بودن آن مکان را برجسته کند و به فضایی بدل شود که از یک طرف یک خانواده ویتنامی بتواند با زندگی روزمره خود ادامه دهد و از طرف دیگر جایی که یک توریست می تواند / باید فرهنگ خود را بشناسد و بفهمد.

بنابراین ، ساختمان پیشنهادی باید احتمال ترکیب همه این گزینه ها را در نظر بگیرد. گردشگرانی که وارد می شوند در همان ساختمان خانواده روستایی مورد استقبال قرار می گیرند تا در صورت تمایل بتوانند با آنها اقامت ، آشپزی و حتی کار را انجام دهند . تجربه ای بی نظیر و فراموش نشدنی برای شناخت کامل این فرهنگ باورنکردنی.

قوانین ارائه محتوای تحویل

شرکت کنندگان باید هرA1 سانتی متر را برای هر جهت گیری قبول کنند. کد ثبت نام بدست آمده در زمان ثبت نام باید در گوشه بالا سمت راست ظاهر شود . به خاطر داشته باشید که صندوق ورودی را بررسی کنید. شما همچنین باید برای پروژه خود شعار یا عنوانی را انتخاب کنید که می تواند در هر جای دیگری قرار بگیرد. تابلوهای تحویل بدون کد و شعار می توانند از این رقابت خارج شوند.

 

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top