استفاده از رنگ سیاه و سفید در تزئینات می تواند دکوراسیون خیره کننده و چشمگیری ایجاد کند . بیاموزید که چگونه از ترکیب این دو رنگ فضایی خاص و متفاوت در دکوراسیون داخلی داشته باشیم :

استفاده از رنگ سیاه یک نقطه کانونی رنگ را ایجاد می کند ، باعث جلب توجه وایجاد یک ظاهر پیچیده در اتاق می شود.

طراحی با رنگ سیاه و سفید

رنگ مشکی در اکسسوری ها، وسایل روشنایی ، تزئینات ، رنگ یا در یک مبلمان پررنگ بسیارجلب توجه می کند و هر نوع دکوراسیون را متفاوت میکند .  رنگ مشکی  به عنوان یک طرح کلی که فضای خاصی را تعیین می کند ،سیاه به خودی خود چشمگیر است.

اما برای به دست آوردن فضایی متعادل تر  ، سیاه و سفید را با هم جفت کنید.

استفاده از سیاه و سفید در تزئینات ظاهری تازه ، تمیز ، بدون شک پیچیده و زیبا به هر اتاق می بخشد.

طراحی داخلی با رنگ سفید و سیاه

سیاه و سفید یک ترکیب رنگی مناسب برای هر سبک طراحی داخلی است.  در طراحی داخلی فضای داخلی مدرن اغلب سیاه و سفید و فلزات براق را ترکیب می کند. سبک تزئین کشور فرانسوی ، در میان بسیاری دیگر ، اغلب با این ترکیب رنگ شکل می گیرد.

اگر می خواهید فقط از سیاه و سفید در فضای داخلی استفاده نکنید ، با استفاده از مناطق زرد ، صورتی ، شتری ، قرمز یا بنفش برای ظاهری چشمگیر تنوع ایجاد کنید. برجسته نگه داشتن سیاه و سفید ، جلوه زیبایی را حفظ می کند .

نحوه استفاده از سیاه و سفید در دکوراسیون داخلی

کف مشکی و سفید مکان خوبی برای شروع تزئینات با رنگ سیاه و سفید است. انتخاب نهایی سنگ مرمر سیاه زیبا است که با قالب های بلند تخته سفید ساخته شده است. کوتاه تر از آن ، کاشی های سرامیکی سفید با حاشیه سیاه ، کاشی های وینیل گذاشته شده در مربع های سیاه و سفید متناوب یا کف مشکی رنگ شده با شابلون های حاشیه سفید یا سفید با شابلون های سیاه را از پیشنهاد های کاربردی در طراحی داخلی با رنگ های سیاه و سفید است .

طراحی داخلی با رنگ سیاه و سفید

دیوارهایی که به رنگ سفید روشن نقاشی شده اند به عنوان یک زمینه مناسب برای عکس های قاب دار ، چاپ ها و سایر کارهای هنری به کار می آیند .قاب های چوبی تیره یا مشکی رنگ شده را انتخاب کنید . برای کارهای هنری در خانه فضایی سیاه و سفید انتخاب کنید یا یک تکه رنگ با تشک های قرمز ، طلایی یا مشکی در نظر بگیرید .
خانه های مدرن با دکوراسیون سیاه و سفید را به طرز شگفت انگیزی در بر می گیرند. از فرش های با رنگ تیره یا موکت در دکوراسیون داخلی  استفاده کنید. احساس نکنید که باید همه دیوارها را یکسان رنگ کنید. رنگهای پر جنب و جوش را برای یک نقطه کانونی انتخاب کنید . کارهای هنری رنگارنگ ، لهجه های براق یا مات فلزی و پارچه های مدرن را اضافه کنید.

 

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top