یک تصویر زمینه برای داشتن یک دیوار سرگرم کننده بسیار کمک کننده است تا فضای متفاوت داشته باشیم  .   انتخاب یک دیوار بعنوان یک نقطه کانونی در اتاق خواب و همچنین انتخاب یک تصویر زمینه مناسب برای ایجاد دیوار سبک خود  به اتاق خواب ایده مناسبی در طراحی دکوراسیون اتاق خواب می باشد اضافه کنید .

بعضی از لوازم جانبی سرگرم کننده را در رنگ های مشابه به تصویر زمینه خود اضافه کنید تا هماهنگی لازم را در فضا انتخاب کنید . بستر خود را با مجموعه ای از جداول جانبی جالب و باکس هایی که نور دارند  و مجسمه های خاص ،  برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب کمک بگیرید . این یک راه  مناسب برای داشتن اتاق جدید با یک نگاه جدیدو نو می باشد  .

هنگام انتخاب اکسسوری های ، به دنبال جداولی بگردید که حداقل به اندازه تخت خواب  هستند و فضای تخت خواب ها را زیبا تر و فضا را مناسب تر می کند  . همچنین یک جفت چراغ تزئینی بلند هم انتخاب مناسبی برای اطراف تخت خواب ها می باشد .

با استفاده از یک دیوار پوش به دیوار پشت تخت ، سر و صدای سفارشی ایجاد کنید .اضافه کردن پالت چوبی به بالای تخت خواب هم می تواند فضایی جذاب برای دکوراسیون اتاق خواب به ارمغان بیاورد و یک دیوار اصلی سفارشی در اتاق خواب ها داشته باشید .

طراحی اتاق خواب

تخت می تواند طرح اتاق خواب را مشخص کند و به فضایی که در اتاق خواب در اختیار داریم جهت دهد . همچنین با قرار دادن یک صندلی راحت و نرم و راحت در زاویه در گوشه از اتاق فضایی برای داشتن آرامش لازم در ساعاتی از روز به وجود می آوریم . اگر یک اتاق خواب دارید ، یک میز جانبی کوچک ، برخی از آثار هنری را اضافه کند تا مکان دلپذیر و جذابی برای استراحت داشته باشید .

یک رنگ دیوار تیره را امتحان کنید
رنگ انتخابی تیره را با در نظر گرفتن پالت رنگی که  برای کل اتاق در نظر گرفته اید ، انتخاب کرده اید در نظر بگیرید . دیوارهای تیره یک احساس صمیمانه و جذاب در یک اتاق ایجاد می کنند . رنگ های تیره  برای اتاق نشیمن، کتابخانه ها، اتاق های ناهار خوری و اتاق خواب پیشنهاد مناسب است  و عالی هستند. هنگامی که از رنگ تیره بر روی دیوار استفاده می شود ، کف و سقف را رنگ روشن انتخاب کنید .

 

طراحی داخلی اتاق خواب

 

 

 

 

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top