تمیز کردن فضای خانه ممکن است ایده جذاب برای یک فعالیت سرگرم کننده نباشد . اما جارو کردن فضا ممکن است هرگز سرگرم کننده نباشد ، راهی وجود دارد که کار را کمی ساده تر کنیم .

بیشتر ما با دستگاه های متحرک جاروبرقی سرو کار داشته ایم  ، اما آیا تاکنون به فکر نصب سیستم جاروی مرکزی آسایش در خانه خود بوده اید؟

سیستم های جاروی مرکزی آسایش بهترین پیشنهاد است . سیستم جاروی مرکزی آسایش می تواند هزینه کمتری نسبت به یک جاروی متحرک با رده بالا داشته باشد پس به راحتی میتوان این سیستم را به فضای خانه اضافه کرد .

بهترین ویژگی در مورد سیستم های جاروی مرکزی آسایش این است که نیازی به حمل یک دستگاه سنگین ازیک اتاق به اتاق یا بالا و پایین پله ها ندارید . سیستم جاروی مرکزی آسایش خارج فضای داخلی خانه شماست و گرد و خاک و .. از طریق لوله هایی که در دیوارها تعبیه شده است  ، به یک محوطه خارج از فضای داخلی مانند تراس یا پارکینگ یا زیرزمین منتقل می شود . با استفاده از جاروی مرکزی ، شما فقط یک واحد شلنگ و پارویی و برس را در خانه جابه جا می کنید .

جاروی مرکزی آسایش

درسیستم جاروی مرکزی آسایش ، پریز ها را در قسمت های مختلف فضای داخلی قرار می گیرند و مکان های مناسب برای پریز جاروی مرکزی در فضای داخلی دکوراسیون داخلی تعبیه می شود . به جای وصل کردن یک دستگاه جاروی برقی قابل حمل به پریز برق از پیش تعیین شده و امیدوار باشید که سیم به اطراف خانه شما برسد ، می توانید شیلنگ جاروی مرکزی را از ورودی به ورودی دیگر انتقال دهید .

از آنجا که فناوری جاروی های قابل حمل متحول شده است ، این جارو ها هم به نوبه خود گران تر شده اند . ازآنجا که اختلاف قیمت بین سیستم های جاروی مرکزی و جاروی قابل حمل کاهش یافته است ، سیستم های جاروی مرکزی به یک راه حل کاربردی و مقرون به صرفه تر برای تمیز کردن خانه شما تبدیل شده  است . سیستم های جاروی مرکزی آسایش  مزایای بسیاری دارد :

 هوای سالم تر

سیستم های جاروی مرکزی گردش مجدد هوای کثیف در داخل محل زندگی شما را از بین می برد . زیرا گرد و غبار و زباله ها از طریق دیواره ها به یک محفظه خارج از فضای داخلی منتقل می شوند.

قدرت

قدرت جاروی های مرکزی سه تا پنج برابر بیشتر از جاروی های قابل حمل هستند . البته می توان یک موتور جاروی برقی قوی را برای جارو های قابل حمل هم در نظر گرفت .

راحتی در استفاده برای کاربر

جاروی های مرکزی نیاز به حمل یک واحد سنگین از اتاق به اتاق یا بالا و پایین پله ها را از بین می برد .

ارزش افزوده

حضور جاروی مرکزی  آسایش در خانه های مسکونی درافزایش تصمیم به خرید  افراد بسیار موثر است . جاروی مرکزی را می توان درخانه های موجود یا خانه هایی که در حال ساخت هستند نصب واجرا کرد .

سر و صدا

به طور کلی ، سیستم های جاروی مرکزی آسایش نسبت به جاروی های سنتی آرام تر هستند . در نظر داشته باشید که جاروی مرکزی آسایش در جای دیگری (گاراژ ، زیرزمین و …) قرار دارد ، بنابراین احتمالاً سر و صدا عایق بندی می شود .

تطبیق پذیری با کاربری

جاروی های مرکزی آسایش طیف وسیعی از پیوست ها و لوازم جانبی را ارائه می دهد تا متناسب با موارد استفاده کاربر بهترین و ایده آل ترین شرایط را فراهم آورد .

فروشندگان جاروی مرکزی آسایش ادعا می کنند که جاروی های مرکزی با طولانی کردن عمر فرش ، پارچه و مبلمان از طریق تمیز کردن عمیق ، در هزینه شما صرفه جویی می کنند.

جاروی مرکزی آسایش

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top