” تکامل بشر نتیجه توانایی وی در طراحی است.”

طراحی و بالا بردن تجربیات :

طراحی به دلیل تمایل ما برای بالا بردن تجربیات ، چه از نظر عملی و چه از نظر عاطفی به وجود می آید. طراحی ما را به تحقیق و آزمایش تشویق می کند و بنابراین در یک دنیای بهبود یافته فراتر می رود. توانایی انسان در استفاده از طراحی به عنوان یک سیستم بیان و یک فرآیند برای توسعه راه حلها ، از زمان بدوی مشهود است. با وجود تنوع آن در مناطق مختلف مداخله ، طراحی همه جانبه و نامرئی است. این که آیا ما از آن آگاه هستیم یا خیر ، طراحی ما را احاطه کرده است و می توان در کوچکترین مکانها و فرم ها یافت. این تأثیر سه وجهی است: تجربی ، زیبایی شناسی و اجتماعی در طول تاریخ سبک ها و حرکات مختلفی ایجاد کرده است که تأثیر عمیقی بر رشد مردان و جامعه به طور کلی داشته است.

هدف مسابقه :

هدف از این مسابقه ایجاد یک “موزه طراحی” نمادین در اسلو است که زمینه طراحی را جشن می گیرد و به عنوان یک ادای احترام مناسب برای این زمینه تبدیل می شود. طراحی به عنوان یک حوزه موزه شناسی در سراسر جهان ، جدای از برخی از بخش های خاص در موزه های هنری اصلی که به طراحان انفرادی اختصاص داده شده است ، مورد غفلت قرار گرفته است. با ورود به یک دهه جدید ، “موزه طراحی” باید آگاهی ایجاد کند و از سفر به مرور زمان تأمل کند. موزه طراحی باید به یک بایگانی و قطب اصلی برای پیشرفت جنبش های طراحی و نوآوری در آینده تبدیل شود.

 

موزه طراحی باید تمام مناطق اصلی طراحی را تحت یک پاکت منفرد در بر بگیرد و یک جمله قدرتمند بیان کند. موزه طراحی باید روند و تلاش پشت پرده طراحی را به شکلی قدرتمند روایت کند تا افراد بتوانند تأثیر عمیق آن را مشاهده و درک کنند. این موزه باید زمینه های خاص با جدول زمانی را ایجاد کند که افراد بتوانند تأثیر آن را بر جامعه تجربه کنند. تجسم مکانی و معماری سفر / داستان باید تجربه‌ای همه جانبه برای افراد باشد تا بتوانند به راحتی اطلاعات را جذب کنند.

موزه طراحی باید محلی باشد که افرادی که عاشق طراحی هستند بتوانند در آن ملاقات کنند. این باید به یک نماد معماری برای شهر اسلو تبدیل شود که در آن افراد می توانند در مورد طراحی همگرا شوند و صحبت کنند. این موزه همچنین باید جدا از برنامه های معمول معماری خود ، مراکز یادگیری و مناطق همایش را برای دوسالانه و غیره درج کند تا بتواند به مردم شهر بازگرداند.

اطلاعات بیشتر در مورد شرکت در مسابقه را از سایت زیر دریافت نمایید :

https://worldarchitecture.org/

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top