سبک مدرن از جمله سبک هایی می باشد که امروزه از محبوبیت بالایی در بیا افراد بر خوردار است . در نظر داشته باشید که انتخاب سبک مناسب برای هر فضا کمک می کند تا انتخاب های متفاوتی با رنگ ها واکسسوری های متفاوت داشته باشیم . در این بخش از سایت گروه مهندسین معمار بادگیر به معرفی المان های تاثیرگذار برای داشتن آشپزخانه ای با سبک مدرن می پردازیم ، با ما همراه باشید :

 دکوراسیون داخلی و طراحی آشپزخانه

نقش جزیره ها درطراحی آشپزخانه

بعد از سبک بازو حضور اپن ها در طراحی آشپزخانه ها، امروزه مدل جزیره در سبک  مدرن بسیارمحبوب می باشد . جزیره آشپزخانه فقط برای تهیه وعده های غذایی  استفاده نمی شود.

بلکه بسیاری  از نیازهای دیگر مانند یک میز صبحانه یا یک بار را را برای افراد خانواده بر طرف می کند . از جزیره ها به عنوان کابینتهای ذخیره سازی  وسایل آشپزخانه و یا اتصالات برای لوازم خانگی مهم مانند سینک های تک لگنه و گازهای رومیزی و.. مورد استفاده قرار می گیرد .

انتخاب رنگ مناسب در سبک مدرن

اگرچه بعضی از کابینتهای آشپزخانه دارای رنگ های خاص و متفاوت می باشد اما در حال حاضر سفید رنگی  ازرنگ های پرطرفدار و جدید در طراحی آشپزخانه ها می باشد .سفید رنگی است که بسیاری از افراد آن را برای کابینت ها و دکوراسیون مربوط به آن انتخاب می کنند .

این رنگ آشپزخانه را روشنتر و باز تر می کند ،احساس ارامش را به افرادی که در آن فضا حضور دارند می دهد  و درعین حال فضا راتمییز و پاک نشان می دهد . همچنین شما میتوانید رنگ ملایم دیگری جایگزین و یا با آن ترکیب کنید.

نقش سینک ها در طراحی دکوراسیون داخلی

جنس استیل همیشه بهترین انتخاب برای ساخت و استفاده به عنوان سینک می باشد ، در طراحی دکوراسیون که با سبک مدرن طراحی شده است سینک های استیل هم به چشم می خورد  که نه تنها قدیمی و کلاسیک نمی باشد .

بلکه باعث ظرافت و احساس سبکی در فضای آشپزخانه هم می شود . البته بجز سینک های استیل  مواد دیگری مانند سنگ، سرامیک و شیشه نیز برای ظرفشویی  استفاده می گردد  که هر کدام زیبایی  مربوط به خود را دارد .

 

طراحی آشپزخانه مدرن

 نقش کابینتها در آشپزخانه مدرن

اگر چه هدف اصلی کابینت آشپزخانه ها فضاهایی برای ذخیره سازی می باشد ، اما در نظر داشته باشید که کابینت ها در زیبایی فضای داخلی آشپزخانه ها بسیار تاثیر گذاراست و نقش مهمی در زیبایی آشپزخانه ها دارد .

انتخاب رنگ های ملایم برای کابینت ها  می تواند دیگر بخش های آشپزخانه را بیشتر نشان دهد و در عین حال تمیزتر به نظر برسد . بجز انتخاب رنگ برای کابینت ها ابعاد و اندازه مناسب همچنین در نظر گرفتنن مقدار فضایی در خود جای می دهند از مواردی است که بسیار پر اهمیت می باشد.

طرحهای مختلف را برای ارائه فضاهای مناسب برای جابجایی موارد مختلف در نظر بگیرید . در نظر گرفتن اندازه ای که هر وسیله نیاز دارد برای جا دهی در کابینت ها .

 کابینت ها اتوماتیک برای آشپزخانه های اتوماتیک

برای بازسازی آشپزخانه خود می توانید از تکنولوژی هم کمک گرفت تا بیشتر حال و هوای سبک مدرن را داشته باشیم  و همچنین در مصرف آب و برق نیز صرفه جویی می شود و بسیاری از کارها به صورت در کابینت های اتوماتیک استفاده می شود .  درب های کابینت کشویی اتوماتیک که از راه دور کنترل می شوند و همچنین سنسورهای یخچال و فریزر وسایر لوازم خانگی از مواردی هستند.

که در طراحی ها داخلی با کابینت های اتوماتیک می توان بهره گرفت . برای مثال ، می توان  یک سنسور داشته باشید که به شما هشدار میدهد هنگامی که آیتمی در یخچال و فریزر به اتمام رسیده و نیاز به باز پرداخت دارد یا شما را از خرابی مطلع کند و این امر برای زمدگی های پر امشغله امروزی بسیار پر کاربرد و کمک کننده می باشد .

نور ، المان موثر در طراحی آشپزخانه

اتوماسیون آشپزخانه میتواند در نورپردازی ها بسیار تاثیر گذارباشد . به عنوان مثال همان طور که در فضای بیرونی نور کاهش پیدا می کند ، نور در آشپزخانه به تدریج بیشتر و بیشتر می شود.در طراحی فضا های آشپز خانه با سبک مدرن می توان نور  پردازی را هم از طریق کنترل از راه دور و یا دیجیتال های کنترل از راه دور ( موبایل ) ها طراحی و استفاده کرد .

در طراحی فضای آشپزخانه از مواردی استفاده کنید که نیاز به تعمیر و نگهداری زیادی  نداشته باشد و تمیز کردن و تمیز ماندن آن  بسیار راحت باشد . همچنین از ابزار ها و وسایل و یا کابینت هایی استفاده کنید که در زیبا شدن فضای آشپزخانه به شما کمک کند . استفاده از  سنگ کوارتز یکی از موارد می باشد که در زیبا شدن فضای آشپزخانه بسیار کمک کندده و موثر می باشد .

طراحی داخلی آشپزخانه ها با سبک مدرن

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top