دکوراسیون اتاق خواب برای هر فردی دارای ویژگی های شخصی و مطلوب از دید او باید می باشد . در نظر گرفتن المان های مهم در طراحی داخلی اتاق خواب ها کمک می کند تا فضایی مناسب برای ساعات استراحت داشته باشیم . آرامش و حس مثبت در طراحی های اتاق خواب بسیار پراهمیت می باشد . در این بخش از سایت گروه مهندسین معماربادگیر به المان های تاثیر گذار در طراحی اتاق خواب ها می پردازیم با ماهمراه باشید :

اتاق خواب و طراحی آن

طراحی اتاق خواب

معمولا برای طراحی اتاق خواب کودکان سعی می شود از تم خاصی برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب آن ها استفاده شود ، همچنین بچه‌هاهم مایلند که تِم خاصی برای طراحی اتاق‌شان داشته باشند.در نظر گرفتن تم مناسب برای هر فردی و در هر سنی  و در هر فضایی ، هماهنگی رابه ارمغان می آورد . در نظر داشته باشید برای طراحی اتاق خواب از پرده و تخت و دراورو کاغذ دیداری ها اگر تم مناسبی داشته باشند هماهنگی مناسب و همچنین زیبایی در سراسر فضا دیده می شود و این هماهنگی در طراحی اتاق خواب بسیار مهم و تاثیر گذار است .

استفاده از بالش‌های اضافی روی تخت خواب ها ، فضا را بسیار زیبا تر می‌کند. در نظر داشته باشید که داشتن  تناسب را در انتخاب تعداد این بالش‌ها درالویت انتخواب های خود قرار دهید  بسته به اندازه تخت خواب می‌شود از ۲ تا ۶ بالش برای تزئین آن استفاده کرد  در نظر داشته باشید که نباید تعداد این بالش‌ها آنقدر زیاد باشد که اتاق خواب را شلوغ و از آرامش حاکم بر اتاق خواب بکاهد . در نظر داشتن فضایی مناسب برای استراحت کمک می کند تا لحظاتی در فضای داخلی بدور از استرس و سر شار از آرامش به استراحت و یا مطالعه بپردازیم اگر در طراحی داخلی اتاق خواب ها طرفدار آرامش هستید از المان های تکنولوژی در طراحی ها استفاده نکنید .

 

طراحی اتاق خواب ها

 طراحی داخلی

 حضور لپ تاب و تلویزیون و …فضایی متشنج به وجود می اورند که این فضا ها برای استراحت اصلا مناسب نیستند پس در طراحی فضای داخلی اتاق خواب ارامش را در الویت طراحی قرار دهید . در اتاق‌ طراحی اتاق خواب ها از اشیای مورد علاقه‌تان استفاده کنید .عناصرهای هستند که چیزهای که نمی‌توانید در منزل جای خاصی برای‌ شان پیدا کنید ولی دوست دارید که جلوی چشم‌تان باشد .

این وسایل را روی تاقچه یا هر جای مناسب دیگری در اتاق خواب‌تان بگذارید و از دیدن‌شان لذت ببرید حضور پاتختی ها در کنار تختخواب یکی از بهترین امکانات در اتاق خواب محسوب می شود. در انتخاب پاتختی باید دقت لازم را داشته باشیم و از المان های شخصی برای فضا های مختلف استفاده کنیم .

مجموعه ای از کتاب ها، یادگاری ها و یا قاب عکس ها می تواند برای افراد فضایی زیبا و حسی مثبت در اتاق خواب ها به وجود بیاوردوجود خوشخوابی مناسب در اتاق ازعناصر بسیار مهم به شمار می آید. اتاق بدون فضای مناسب خواب فایده ای ندارد . در انتخاب خوشخواب  و تخت خواب ها باید به شکل تخت، پشتی تخت، وحتی ارتفاع پاتختی‌های کنار تخت و تاقچه پنجره‌ها هم دقت شود.

 

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top