یک مهد کودک سبک ساحلی

طرح فضای اتاق  خنک ، آرام و جمع آوری شده است ، دقیقاً مانند سبک ساحلی. لمس طناب جوت و بافته مانند میز کنار ، لامپ کف ، پف و چراغ آویز دارای ظاهری جذاب دریایی است. نوارهای آبی در فرش و بالش ، علامت تجاری به سبک ساحلی هستند و با پالت رنگی کلاسیک آبی ، سفید و خاکستری به خوبی جفت می شوند . سایه شن و ماسه مواد طبیعی طرح ساده رنگ را می شکند و دکوراسیونی کوچک مانند اسباب بازی نهنگ و کتاب ها همه رنگ ها را به هم گره می زند.

استفاده از بافت ها یکی از ایده های مورد علاقه و محبوب در مورد اتاق کودک است . این به شما کمک می کند تا فضا را نرم کنید و مانند سایر مواقع به عنوان یک مانع سر و صدا عمل کنید تا کودک شما بتواند در آرامش بخوابد . همچنین برای عدم تابش نور خورشید در هنگام آمادگی کودک برای چرت زدن در شب بسیار مهم هستند.

اتاق کودک

طراحی اتاق کودک برای مسافر روستایی

فضای خنثی جنسیتی یکی از بهترین ایده های اتاق کودک برای والدینی است که شخصیت زیادی از کودک انتظار دارند . صندلی چرمی و پارچه آنتیک خامه ای ، صحنه را برای سبک روستایی و پوت جوت ، گیاهان حلق آویز ، آینه چوب خیزران و آویز بافته شده جلوه ای جالب به ارمغان می آورد . پالت رنگ خاکی برای آرامش بخش انرژی خاموش است و فرش پراکنده ، زنگ زده یک سطح نرم را اضافه می کند . یکی از ایده های مورد علاقه ما برای نشستن روی زمین برای بازی با کودک یا استفاده از آن به عنوان پای صندلی در هنگام نشستن در صندلی است.

طراحی اتاق کودک

مریم گلی ، یک رنگ دیواری کاملاً آرام بخش برای طراحی اتاق کودک است . برخی از گیاهان حلق آویز را برای یک پرچمدار اضافه کنید  .  دیوار گالری حیوانات خنک باعث می شود شخصیت و لمس غریبانه در حالی که رنگ های ساده به پالت گره خورده است. این طرح برای کسانی که دوست دارند احساس ارگانیک ، یک ظاهر طراحی شده التقاطی و فضای دنج را برای گذراندن وقت خود دوست دارند ، مناسب است.

نگاه مدرن روستایی در اتاق کودک

رنگ مناسب برای اتاق های کودکان ، تن های زمین و ایده های اتاق کودک روستایی راحت و دنج هستند . این سبک از طراحی دارای یک صندلی تختخواب شو و تزئینات مدرن در اواسط قرن است که کاملاً با عناصر روستیک مانند مواد چرمی ، وسایل بافته شده و رنگ آمیزی آرامش بخش ترکیب شده است. رنگ ها خاکی فضای دوست داشتنی برای کودک به وجود می آورد و  برای زمان چرت زدن ضروری است. بافت و الگوهای نقش مهمی در این طراحی بازی می کنند .

طاحی اتاق کودک

 

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top