اگر یک عضو کوچک در راه دارید ، احتمال دارد که ذهنتان در گیر فضای اتاق او باشد . آوردن یک عضو خانواده جدید به خانه هیجان انگیز است و کارهای زیادی برای آماده سازی وجود دارد و یکی از مهیج ترین قسمت های آماده سازی خانه اتاق کودک ، طرح و فضایی است برای بازی و نگه داری کودک . طراحی فضا یک مهد کودک یک تمرین خلاقیت و یک راه عالی برای اطمینان از اینکه اتاق کودک شما سرگرم کننده و کاربردی است.

با این حال ، طراحی اتاق کودک نیز می تواند یک چالش باشدبرای شما .  عناصر مهد کودک به اندازه کافی وجود دارد که برای ماه ها سرگرم و در گیر ایده های مختلف برای اتاق کودک باشید .

طراحی اتاق کودکان

گام اول :

وضعیت خواب  کودک از موارد مهم در طراحی اتاق کودک به شمار می آید . مانند نوع تختخواب ، تختخواب های قابل چند کاره  و ….. بسیاری از والدین همچنین یک گزینه صندلی مانند یک هواپیمای بدون سرنشین ، صندلی تکان دهنده یا تختخواب روزانه برای اتاق خواب کودک در نظر می گیرند . لازم به ذکر نیست که به وسایل کودک ، یک میز در حال تغییر و دکوراسیون دیوار نیاز به فضای ذخیره سازی برای وسایل مورد نیاز کودک هم دارید. هر طراحی اتاق کودک متفاوت است و این بستگی دارد که شما ایده های اتاق کودک را که بهترین کار را برای شما و خانواده تان دارد ، در نظر بگیرید .

ایده های زیادی برای طراحی اتاق کودک برای ایجاد فضایی وجود دارد که بسیار سرگرم کننده و آرامش بخش است و در عین حال اطمینان حاصل کنید که این فضایی است که می تواند در کنار کودک شما رشد کند و با نیازهای متغیر شما  هم سازگار باشد. ایده های زیادی برای اتاق کودک وجود دارد که باید آن را برای والدین و نوزادان در نظر بگیرید.

در ادامه به ایده هایی می پردازیم که علاوه بر زیبایی کار آمدی را برای فضا اتاق کودکان به ارمغان می آورد . با ما در ادامه همراه باشید :

اتاق کودک با فضای روستایی

ما عاشق جذابیت های جالب این طراحی مهد کودک و روستایی هستیم. سبک روستایی تن های گرمی را با رنگ های چوبی سبک و رنگ های سبز کم رنگ ایجاد می کند. چاپ های گیاه شناسی روی دیوار یکی از بهترین ایده های اتاق کودک است تا زیبایی کمی به اتاق ببخشد و کمد براق ، صندلی ، لمس انتقالی را اضافه کند .

نکته سبک:

اضافه کردن یک فرش بزرگ به فضا ی اتاق کودک شما کمک می کند کف اتاق کاملا بی خطر برای کودک باشد و باعث کاهش عالی  صداها می شود  .این فرش یک الگوی سرگرم کننده آبی و سبز اضافه می کند که پالت رنگی کل اتاق را به هم می رساند .

طراحی اتاق کودکان

استفاده از رنگ های پاستیلی

اگر می خواهید به دنبال یک طرح کودکستانی بسیار متنوع و بی طرف برای اتاق خواب کودک باشید ، این پیشنهاد بسیار کمک کننده است . چوب های فرسوده و فرش لمسی روستایی را اضافه می کند در حالی که فرم آینه و گهواره یک عنصر شیک مدرن در اواسط قرن را اضافه می کند . لکه های نرم و رنگ سفید ، درخشش گرم به اتاق می دهد که بیش از حد “زنانه” نیست. استفاده از اسباب بازی های بزرگ مانند حیوانات پر از اسب و … غیره برای دکوراسیون باعث می شود شخصیت کمی بیشتر در اتاق خواب دیده  شود.

مبلمان و دکور با کودک می توانند رشد کنند و طرح همه چیز را در دسترس آسان نگه می دارد . عناصر طراحی اتاق کودک ساده و شیرین هستند . عالی برای کودک نوپا و بازی و سرگرمی او در فضا .  کودکان و نوجوانان می توانند در کل دوران کودکی از کمد تمام اندازه ای استفاده کنند و پالت رنگ نرم و آرامش بخش است به اندازه کافی برای سبک کردن در سال های مختلف.

 

 

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top