برنامه ریزی برای یک طرح  جذاب  ، و مبلمان موجود در آن ، که به مدت حداقل پنج سال نیاز به تجدید نظر دارد ، بسیار زمان بر است . این سطح از برنامه ریزی بدر صرفه جویی هزینه های شماهم کمک می کند  و به شما کمک می کند از اشتباهات پرهزینه جلوگیری کنید .

برای مشاوره و الهام بیشتر ، به صفحه مربوط به طراحی اتاق کودک گروه مهندسین معمار بادگیر مراجعه کنید.

از انتخاب بهترین ایده های اتاق مهد کودک ، تعداد زیادی ایده دکور دریافت کنید .

طراحی اتاق کودک

چگونه رنگ مناسب را برای اتاق کودک انتخاب کنیم :

قبل از اینکه به ایده های رنگ آمیزی اتاق کودک فکر کنیم ، نوع رنگی را که می خواهید استفاده کنید :

به جای رنگ های مات سنتی به دنبال رنگ های نو تر و ایده های ایده آل تر برای اتاق نوزاد باشید . تا دیوارها را برای مدت طولانی در وضعیت مناسب قرار دهید .
تخته سیاه می تواند مورد توجه بسیاری از افراد در اتاق کودکان نوپا باشد. از آن در محلی به اندازه تابلوی اعلانات ، یا حتی یک دیوار کامل استفاده کنید این تخته سیاه می تواند فضایی خلاقانه برای کودکان به ارمغان بیاورد  و بسیار جذاب است .
وقتی از رنگ ها صحبت می شود  ، رنگهایی که در دکوراسیون پسرها بیشتر در نظر گرفته می شود رنگ های مجذوب پسران = آبی ، و برای دختران = صورتی .

اما بهترین انتخاب برای اتاق ها رنگ متناسب با نور اتاق است ، رنگی را انتخاب کنید که مناسب جهت اتاق باشد، اتاقهای شمالی رو به شمال یا شرق با سایه های گرمتر جذاب تر به نظر می رسند ؛ اتاق های رو به جنوب و غرب می توانند رنگ سردتری داشته باشند ؛ رنگهای روشن بیشتر از تیره باعث بزرگ دیده شدن فضا می شوند و در شب رنگهای تیره نسبت به رنگهای روشن ملایم تر به نظر می رسند  .

وجود نقاشی روی کاغذ دیواری؟ جدای از کمک به پایین نگه داشتن بودجه ، دیوارهای نقاشی شده این مزیت را دارند که در آینده به راحتی سریع و به روز می شوند .

راحی اتاق کودک و نوزاد

نمی خواهید هر پنج سال یک بار دیگر اصلاح کنید؟

یک رنگ خنثی برای دیوارها به اتاق کمک می کند تا عمر طولانی تری در فضا داشته باشد و می تواند تعویض اتاق های آینده را سریعتر انجام دهد ، زیرا نیازی به تغییر رنگ برای ساکنین جدید نیست. همچنین می توانید با استفاده از ملحفه و لوازم جانبی به سرعت و با کمتری  هزینه ظاهر یک اتاق را با دکوراسیون خنثی تغییر دهید . اما فراموش نکنید که سایه های کم رنگ پس زمینه ای انعطاف پذیر برای لوازم جانبی رنگارنگ ایجاد می کند . به راحتی مشخص می شوند ، بنابراین تمیز کردن ، لمس کردن و تزئین مجدد کامل بیشتر خواهد بود.

نحوه انتخاب رنگ مناسب برای هر اتاق را کشف کنید
از طرح های رنگی و ایده های الگو با رنگ برای اتاق بچه ها الهام بگیرید
با کاغذ دیواری شخصیت را به پرستاری اضافه کنید

طراحی اتاق کودک

کاغذ دیواری ها راه دیگری برای شخصیت بخشیدن به فضای کودک است. بسیاری از تصاویر پس زمینه کودکان جسور و شلوغ است ، بنابراین اگر ظاهری طاقت فرسا به نظر می رسد یا فضای اتاق را بسیار کوچک تر می کند ، خود را ملزم به استفاده از یکی از این چهار دیوار نکنید. در عوض ، سعی کنید آن را روی یک یا دو دیوار نصب کنید .

با یک نقاشی دیواری ازفضای اتاق کودک لذت ببرید

فقط به کاغذ دیواری اختصاصی کودکان فکر نکنید. الگوهایی از جمله هندسه می توانند انتخاب مناسبی باشد . نقاشی دیواری یکی دیگر از گزینه های چشم نواز  در دکوراسیون اتاق کودکان است .

با استفاده از برچسب های دیواری کودکانه ، فضای بازی را بسازید

استفاده ساده تر ، برچسب های دیواری می توانند به اتاق کودکان  فضایی جذاب به وجو آورد و در صورت خسته شدن از طراحی ، به راحتی قابل جدا شدن و تعویض است . در  انتخاب خود مقیاس جسور باشید .

طراحی اتاق نوزاد

فرش مناسب اتاق کودک

فرش  گزینه مناسب برای اتاق کودک است زیر پا گرم و راحت است . همچنین می تواند عایق صوتی موثری را ایجاد کند ، در صورتی که کودک شما هنگام خواب به صداها حساس باشد حضور فرش می تواند بسیار کمک کننده باشد و بسیار مفید است. از طرف منفی ، فرش ممکن است لکه دار شود ، بنابراین نشت باید فوراً پاک شود و به آرامی تمیز شود. همچنین کفپوش ها در برابر کثیفی و لکه ها مقاوم ترند و اغلب برای اتاق کودکان به بازار عرضه می شود ، اما فرش ۸۰ درصد پشم و ۲۰ درصد الیاف مصنوعی مقاوم ، مقاوم در برابر رطوبت و خاک است ، بنابراین اگر ترجیح می دهید عنصر طبیعی را تقویت کنید ، آن را رد نکنید و فرش را انتخاب کنید . اگر متوجه شدید کودک شما از آلرژی رنج می برد ، فرش توصیه نمی شود – به جای آن یکی از گزینه های کفپوش را انتخاب کنید .

طراحی اتاق نوزاد

انواع کفپوش ها  :
کفپوش وینیل با کیفیت خوب گرم ، سخت پوشیده ، به راحتی تمیز می شود و به عنوان یک سطح قابل اغماض است . اگر می خواهید کف را در کانون توجه قرار دهید ، همچنین سایه های ظریف تری را انتخاب کنید و یا خنثی بودن وینیل با بافت چوبی را انتخاب کنید ،  این کف پوش ها هم در رنگ های درخشان هم موجود است .

کفپوش لاستیکی یک گزینه کاربردی و مناسب برای اتاق نوزادان است. این نرم و راحت است و یک سطح واقعا بادوام است که تمیز نگه داشتن آن هم آسان است. همچنین عایق صدا خوبی است. انتخاب گسترده ای از رنگ ها را هم در اختیار قرار می دهند .

لمینت یک جایگزین مناسب برای کف اتاق خواب کودک است. یک نسخه با کیفیت خوب در برابر سایش مقاومت می کند و به راحتی قابل نصب است .

طراحی اتاق کودک

هر نوع فرش را که انتخاب کنید برای اطمینان از لغزش آن حیاتی است. زیراندازها و گیره هایی که برای این منظور طراحی شده اند از بروز حوادث جلوگیری می کنند.

طرح های فرش اتاق کودکان را از مضمون نقوش سنتی مانند راه راه ، لکه ها و ستاره ها گرفته تا بلوک های رنگی ساده انتخاب کنید طرح های کودکانه برای مدت کوتاهی برای  اتاق کودک ورد استفاده قرار می گیرد و. یک بار دیگر ، اگر ماندگاری دکور و بودجه مهم باشد ، هرچه طرح کلاسیک تر باشد ، بهتر است.طراحی اتاق کودک

 

 

 

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top