انتخاب مبلمان چند منظوره ایده ای مناسب برای اتاق کم جا . مبلمان کم جا حتی می توانند به عنوان صندلی هم مورد استفاده قرار گیرد ، آینه ای که زیر آن کمدشلوار دارد ، یک میز رختکن با قفسه ها شما را به این ایده می رساند . استفاده از مبلمان چند منظوره به این معنی است که می توانید اتاق رختکن را حتی در کوچکترین فضاها فشرده کنید.فضای عجیب و غریب زیر یک سقف شیب دار یا این نوع فضای غفلت می تواند با کمک برخی از مبلمان کم حجم و چند منظوره مبدل شود .

طراحی اتاق لباس

اتاق لباس ها در دل اتاق خواب شما

فکر کنید اتاقهای رختکن فقط برای خانه های بزرگ مناسب است؟ اگرشما خلاق شوید که در آن می توانید یک اتاق رختکن را در اتاق خواب خود قرار دهید. حتی اگر یک اتاق هم پیوسته برای تبدیل شدن به کمد لباس ندارید ، اگر دارای یک کوره یا دیواره طولانی هستید ، ریل های لباس و قفسه را ثابت می کنید ، پنهان کردن آنها در پشت پرده هایی که با طرح شما مطابقت دارند راهی مقرون به صرفه  برای ایجاد فضایی خلاقانه در طراحی داخلی اتاق لباس ها می باشد .

کمدها را در اتاق خواب خود بگنجانید

کابینت صفحه نمایش باز برای رختکن ها مناسب است ، زیرا وسایل گنجی را به نمایش می گذارند و امکان دسترسی آسان را نیز فراهم می کنند. گزینه های ذخیره سازی باز و بسته را با هم مخلوط کرده و مطابقت دهید تا سهولت دسترسی با مرتب سازی انجام شود. وسایل و کفش های تاشو بهترین کار را در نمایش خواهند داد  ، در حالی که وسایل کوچکتر مانند کمربند ، روسری و لباس زیر را می توان در فضاهایی کوچک و محفوظ تر گنجاند .

اگر فضای ذخیره سازی فضای کوچکی است  ، کمد هایی که به سقف می رسند ، فضای ذخیره شما را به حداکثر می رسانند ، اما باعث می شوند اتاق کوچکتر احساس شود. می توانید با درهای آینه ای بر روی کمد ها ، یا مبلمان با رنگ های روشن کننده  ، مقابله کنید .

طراحی  داخلی

 نقش نورپردازی در اتاق خواب

نورپردازی در طراحی اتاق رختکن مهم است . طرح نورپردازی به شما کمک می کند تا از فضا نهایت استفاده را ببرید. در صورت امکان ، سعی کنید میز پانسمان خود را در مقابل یک منبع نور طبیعی قرار دهید . اگر این امکان پذیر نیست ،  روشنایی نقطه ای را اضافه کنید ، حتی اگر اتاق کوچک باشد . هدف جادویی حداقل پنج منبع نور ، نه تنها برای عملی و دید ، بلکه ایجاد جو و لهجه های کانون توجه است.

اگر لباسهایتان خیلی مناسب است تا به هم بریزید ، این ایده اتاق رختکن را در نظر بگیرید و از آنها به عنوان یک نقطه کانونی استفاده کنید. یک رنگ بندی را انتخاب کنید و چند قطعه مختلف را برای آویزان کردن روی قفسه لباس انتخاب کنید. وقتی می گوییم لباس رختی است ، بدیهی است که ما به معنی زیبایی ، لباس زیبایی دلپذیر (که ظاهرا اکنون وجود دارد) است.

طراحی کلوز روم

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top