اگر به دنبال ایده های اتاق رختکن هستید تا یک صندوق اتاق ، یک کمد بزرگ یا حتی گوشه ای از اتاق خواب خود را به کمد لباس خواب رویاهای خود تبدیل کنید ، در جای مناسب هستید. ما آن را می گیریم ، اتاق رختکن و پیاده روی در کمد ها جزء  چیزهایی که دوست داریم به خانه هایمان اضافه کنیم . اما طراحی اتاق رختکن می تواند چیزی بیش از مکانی برای ذخیره  لباس ها و وسایل مورد استفاده شما باشد و می تواند در واقع به ارزش خانه شما رامی افزاید .

اتاق های رختکن علاوه بر ایجاد یک فضای لوکس مجلل به اتاق خواب ، چندین مزیت عملی را به شما ارائه می دهند: این امر با فراهم کردن فضای اضافی اتاق خواب به هم ریختن اتاق خواب شما کمک می کند. لباس های شما بهتر به نظر می رسند و ماندگارتر و نگه داشتن لباس های خود به دور از جایی که می خوابید به یک محیط سالم تر و سالم کمک می کند. راهنمای کامل ما برای طراحی اتاق رختکن را دنبال کنید و از یک اتاق خواب آرام و شیک لدلپذیر داشته باشید :

۱٫  کجا می توان اتاق های رختشویی یا کلزوم را قرار داد؟

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که یک اتاق صندوق در کنار یا در نزدیکی اتاق خواب اصلی خود داشته باشید ، این مکان مناسب برای قرار دادن اتاق رختکن شما است – و می تواند جدا از اتاق خواب شما باقی بماند و در نتیجه هزینه دست کشیدن را برای شما صرفه جویی می کند.

طراحی کلوز روم

۲٫ نیازهای ذخیره سازی اتاق خواب خود را ارزیابی کنید

نیازها و ترجیحات ذخیره سازی لباس خود را با دقت ارزیابی کنید . آیا ترجیح می دهید بیشتر لباس خود را آویزان کنید یا تا کنید؟ به چه مقدار راه آهن و کشو در مقابل فضای قفسه احتیاج دارید؟ یک عامل در نگهداری کفش ، کیف های دستی ، لباس شنا و لوازم جانبی ، زیرا این وسایل کوچک تر اغلب چالش برانگیز برای نگهداری منظم هستند. ذخیره سازی لوازم آرایش و جواهرات را نیز فراموش نکنید.

قفسه ها به جای کشو برای پرش ها و شلوار جین شما ایده خوبی برای اتاق رختکن است ، با استفاده از تقسیم کننده ها و محفظه های مشخص شده برای نگه داشتن لباس های خود در یک گلدان مرتب. حلق آویز کردن فضای ضروری است ، اما اطمینان حاصل کنید که فضای کافی برای لباس های تمام قد و همچنین کوتاهتر داشته باشید و در صورت نیاز به آویزان کردن شلوار یا دامن کوتاه ، فضای ذخیره لباس خود را دو برابر کنید. چوب لباسی یا رفع اسلاید؟ ترکیبی از هر دو خوب است.

طراحی اتاق خواب

برای مبلمان این فضا بهتر است از مبلمان کم جا استفاده کنید

مبلمان اتاق رختکن متناسب یا آزاد؟ گزینه های نصب شده نسبت به کمد های مخصوص خارج از قفسه گران تر هستند ، اما از این مزیت برخوردار هستند که با فضای شما قابل تنظیم هستند ، فضای شما را به طور متوسط ۳۰ درصد افزایش می دهد و بنابراین فضای بیشتری را فضای خود را آزاد می کند.

همچنین به یاد داشته باشید که کمد لباس راحتی پیاده روی نقطه فروش است که اگر خوب انجام شود ، به خانه شما ارزش افزوده می دهد.

هنگامی که نوبت به انتخاب مبلمان فضای ذخیره سازی اتاق رختکن می رسد ، ترکیبی از انواع آن را داشته باشید ، اما توجه داشته باشید که کشوها بیش از قفسه ها و یا فضای آویزان هزینه دارند. اگر بودجه دارید ، به جای کشوها از قفسه ها و صندوق های انبار استفاده کنید. همچنین لاشه ای با کیفیت مناسب و مناسب را برای کمد لباس خود انتخاب کنید و آن را با درهای سرمایه گذاری ، دستگیره ها و لولا های نرم بسته ببندید.

طراحی کلوز روم

 

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top