نام کارفرما : آقای عرش وزان

متراژ : ۱۳۰۰ مترمربع

موقعیت : خیابان اشرفی اصفهانی

کاربری ساختمان  : مسکونی

نوع طراحی : مدرن

متریال : سنگ و چوب پلاست

تاریخ عقد قرارداد : ۷ ۰/ ۱۱ /۱۳۹۳

توضیحات :

  نوسازی و باز سازی پروژه های مسکونی از مواردی است که در ساختمان هایی که مدت زمانی از عمرشان گذشته زیاد به چشم می خورد . نوسازی فضا ها از جمله مواردی است که علاوه بر کم هزینه بودن نسبت به  تغییرات کلی زیبایی و نو آوری را برای پروژه  به ارمغان می آورد . در فضا هایی که باز سازی یا نو سازی در آن مجموعه انجام می شود سعی داریم تا تمام عوامل اجرای طراحی را به روز کنیم و سعی می شود تا از امکانات روز برای بازسازی ها استفاده شود.

گاهی در باز سازی ها سعی می شود که سیستم های گرمایشی و سرمایشی را به روز کنیم همچنین طراحی کاشی ها و سرامیک ها هم از جمله مواردیست که درنوسازی و باز سازی ها فضای داخلی  به آن دقت می شود . تغییر دیوار پوش ها و کف پوش ها همچنین درب و پنجره های ، تغییر کابینت ها و سرویس ها بهداشتی و حمام عموما در باز سازی ها انجام می شود  پروژه آقای عرش وزان با مساحت ۱۳۰۰ متر مربع و در خیابان اشرفی اصفهانی قرار دارد . گروه کارشناسان و مهندسین معمار بادگیر طراحی مدرن را برای این پروژه در نظرگرفته اند . برای اجرای نمای این پروژه ، از متریال سنگ و چوب پلاست استفاده شده است .

کاربری این پروژه مسکونی می باشد. در این پروژه فقط باز سازی نما ی ساختمان به عهده گروه مهندسین معمار بادگیر بود و سعی شد با وجود محدودیت هایی که وجود دارد برای پروژه های بازسازی نما زیبایی و خلاقیت را برای نمای پروژه به ارمغان بیاوریم . برای طراحی  نمای ساختمان تلاش شده تا از نمای قبلی پروژه هم کمک بگیریم و از نمای قبل هم در نوسازی جدید استفاده کنیم تا علاوه صرفه جویی در هزینه تخریب در نما هم به حداقل برسانیم . در طراحی و باز سازی نمای پروژه اشرفی اصفهانی طبقات بالا تر را با نمای هماهنگ با طبقات پایین تر در نظر گرفتیم این امر باعث شد تا نتیجه کار بسیار زیبا و مورد قبول کارفرما قرار گرفت .

 

عکسهای مربوط به پیش از طراحی پروژه توسط گروه مهندسین معمار بادگیر

بازسازی

پروژه بازسازی

طراحی پروژه توسط  گروه مهندسین معماربادگیر

طراحی پروژه بازسازی

طراحی پروژه بازسازی

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top