کدام مکان را بیشتر در خانه خود دوست داری؟ بیشتر پاسخ ها اتاق نشیمن است . اتاق نشیمن بخشی از خانه ما است که در آن انواع فعالیت ها و اجتماعات برگزار می شود  . بهترین طراحان داخلی خانه ای را طراحی می کنند که کاملاً متناسب با سبک زندگی افراد باشد . برای طراحان داخلی اتاق نشیمن بسیار مهم است .

ایده کلی برای طراحی اتاق نشیمن

پس از تصمیم گیری در مورد ایده کلی طراحی اتاق نشیمن  ، طراحان داخلی اتاق نشیمن برای  انتخاب اثاثیه ای که متناسب با فضای موجود هستند  ، حرکت می کنند.  برای طراحی داخلی اتاق نشیمن ، نیاز به مبلمان متناسب داریم که بتواند از فضای آن استفاده کند و منطقه را منظم و جادار جلوه دهد. این روزها مبلمان مدولار در بازار برای ارائه خدمات مختلف ارائه می شود و به راحتی در یک فضای کوچک نیز قابل استفاده است.

نقش بافت ها در طراحی داخلی

فرش ها عمدتاً در تعیین فضا کمک می کنند و یک بافت را به یک اتاق ساده اضافه می کنند. فرش ها در فضای خانه بسیار مفید هستند و احساس گرمی را به خانه می آورد و اجازه نمی دهند احساس کاشی بسیار سرد  در  فضای داخلی قالب شود .  علاوه بر این ، همچنین فرش ها صدا را جذب می کنند و به نوعی آرامش در خانه را حفظ می کنند. بهترین طراحان داخلی بر استفاده از فرش برای طراحی داخلی اتاق تأکید دارند.

طراحان برتر معتقدند که ، “بافت  در طراحی داخلی بسیار مهم هستند “. هر ماده ای در فضای شما باید احساس خوبی برای لمس کردن داشته باشد. این احساس خوشبختی ما را دو برابر می کند وقتی چیزی احساس نرم  بودن می دهد و انتظار می رود نرم باشد . آیا فرش شما در زیر پاهای شما احساس خوبی دارد؟ یک راه آسان برای گنجاندن این بافت ها در طراحی اتاق نشیمن شما با انتخاب مناسب موادی است که با سبک زندگی افراد ساکن مطابقت دارند.

با نور پردازی در طراحی داخلی تحول ایجاد کنید

هنگامی که طراحان داخلی اتاق نشیمن با انتخاب مبلمان انجام می شوند ، تمرکز خود را روی سیستم روشنایی شروع می کنند. هر چه نور بهتر باشد ، خلق و خوی و احساس افراد ساکن بهتر می شود. برای دکوراسیون اتاق نشیمن ، نورپردازی باید مطابق میل و سبک زندگیافرادی که در آن فضا زندگی می کند باشد .. خانه ها دارای چندین بخش است و یکی از آنها اتاق نشیمن است. هر بخش به نورپردازی های مختلفی احتیاج دارد زیرا همه آنها اهداف مختلفی را ارائه خواهند داد . در آشپزخانه ، ما نمی توانیم نور کمی داشته باشیم ، در حالی که نور روشن به هیچ وجه برای اتاق خواب توصیه نمی شود. هر مشتری باید درباره سیستم روشنایی طراحی اتاق نشیمن بحث کاملی داشته باشد.

طراحی داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی مدرن

دکوراسیون داخلی

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top