طرح های اتاق خواب برای یک اتاق کوچک یک موضوع متفاوت است. عملی بودن باید با ایده های تزئین اتاق خواب کوچکهم راستا باشد تا احساس راحتی را به ساکنین نشان دهد. یک فضای کوچک برای باز کردنفضای اتاق نیاز به رنگهای سبک دارد اما می توانید با استفاده از بافتهای مختلف به یک مفهوم کلی طراحی علاقه مند شوید. فضای ذخیره سازی همیشه در یک اتاق خواب کوچک در الویت خواهد بود ، بنابراین از فضای دیوار با فضای نگهدارنده تختخواب در یک متریال طبیعی مانند چوب  در نظر گرفته شود و فضای زیر تختخواب را با جعبه های نگهدارنده و باکس هایی   بزرگ وکوچک فضایی کمک کننده برای جای دهی وسایل مورد نیاز در اتاق خواب  در نظر گرفته شود .

طراحی اتاق خواب

 طراحی اتاق خواب بزرگ

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که یک اتاق خواب بزرگ دارید ، مقداری فضا را به یک مکان نشیمن در اتاق خواب قرار دهید تا فضایی آرام بخش در اتاق خواب به ارمغان آورده شود .  یک صندلی راحت یا دو نفره را برای خواندن یا یک تختخواب روزانه برای خنک شدن با یک برنامه تلویزیونی  در طراحی بگنجانید .

فضای ذخیره سازی

از یک کمد داخلی بزرگ و جسورانه  در فضای داخلی اتاق خواب نترسید . اینایده فضا را مرتب می کند و فضاهای دیگر را برای ایده های خلاقانه در اتاق خواب به وجود می آورد .

 راه حل های اتاق خواب کوچک

با مخلوط کردن و تطبیق پارچه ها در سایه های رنگ های پاستیلی ، فضایی دلپذیر ایجاد کنید تا تضادهای بافتی جالب ایجاد شود. برای ایجاد محیطی آرامش بخش از بافت ها در طراحی داخلی اتاق خواب بیشتر استفاده کنید .

دکوراسیون اتاق خواب

ایده های روشن را مبادله کنید

با مشورت و تبادل ایده های خلاقانه می توانید فضایی جذاب و دوستداشتنی داشته باشید تا فضای نو و به روز در طراحی داخلی فضای اتاق خواب داشته باشید . این فضا می تواند سرشار از ایده های نو و جدید باشد تا کمک کند دکوراسیون اتاق خواب خاص و منحصر بفرد باشد .

دکوراسیون اتاق خواب

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top