تمرکزطراحی را روی سرگرم  بودن فضا قرار دهید .
مرد کوچک ، در حال رشد است. علایق او در حال تغییر است ، و نیازهای او نیز همین طوردر گذر زمان تغییر می کند . نمی دانید از کجا شروع کنید؟گروه مهندسین معمار بادگیر در کنار شماست .

بهترین راه برای ایجاد اتاقی که پسر کوچک دوست دارد ، با چیزهایی که او دوست دارد شروع کنید ، یک نگاه سرگرم کننده سالم برای فضای اتاق در نظر بگیرید و فضای زیادی برای رشد بگذارید.از نظر اقتصادی ایده مناسبی است که ، یک فضای همه کاره را در اتاق مورد هدف قرار دهید – چیزی که علاقه های فعلی کودک را درنظر گرفته شود .

طراحی اتاق کودک

اتاق زیر شیروانی

این فضای اتاق زیر شیروانی سرشار ازحس سرگرم کننده برای کودکان است ، این طراحی برای پسر بچه ای دوست داشتنی اکشن در نظر گفته شده است. یک چرخش ، یک طناب کوهنوردی و یک نردبان طناب وجود دارد وبه یک میز چوبی محکم و دارای قاب پشتی خالص به عنوان یک هدف فوتبال و صندلی های اضافی را ارائه می دهند که با شروع بازی می توانید به راحتی از آن خارج شوید.

با در نظر گرفتن رویکرد نادیده گرفته شده  در طراحی این فضا ، شامل نقل قول های بی موقع فیلم ، شخصیت های مورد علاقه و کلکسیون های جالب در یک فضا ، روشن ،در کنار یک فضای معاصر. اتاق خواب جذاب و مورد علاقه تا سالها برای پسر بچه در نظر گرفته شده است .

طراحی اتاق کودک

تخت خواب سفری

تخت خواب سفری بخشی ساختاری وتاثیرگذار و سرگرم کننده برای دکوراسیون اتاق خواب می باشد ، این  دکوراسیون اتاق خواب بسیار جذاب و تخیلی ، می باشد و برای کودکی که در این فضا قرار دارد بسیار جذاب است  .

اگر بودجه یک تختخواب داخلی را ندارید؟ با بستن تخته سه لا به طور مستقیم به قاب تخت ، یک تختخواب سفارشی دست دوم را به یک طرح جدید تبدیل کنید .

طراحی اتاق کودک

 

نقش طبیعت در طراحی اتاق کودک

آیا پسر بچه کوچک ، طبیعت را دوست دارد؟ با اتاق پسر بچه ای الهام بخش از فضای باز ، اتاق های زیبا را در بیرون از منزل بیاورید مانند این اتاق خواب دنج که توسط دیزی می بل بل در پارتی نشویل خانه ها نشان داده شده است! چوب و شاخه های ارگانیک به این جذابیت مردانه سایبان تخت منحصر به فرد می بخشد و رنگ ها و پارچه های روستایی زیبایی لمسی چوبی را به شما می دهد .

طراحی اتاق کودک

تخته سیاه در دکوراسیون اتاق کودک

این فضای بازیگوش و سرگرم کننده که با حضور ، ریاضیات و علوم را محیطی جالب را برای کودک به ارمغان آورده است . دیوارهای رنگی تخته سیاه ، که لمس کاملی را از اضافه  ایجاد می کند . فراموش نکنید که برای انیشتین کوچک خود یک دیوار را ازاد و رها کنید تا نمودارهای علمی و فرمولهای ریاضی خود را به نگارش درآورد!

طراحی اتاق کودک

دکوراسیون معلق

این اتاق شگفت انگیز پسرانه که  طراحی شده است  و طراح داخلی  با برخورداری از باری صاف و نوردی در فضای کوهنوردی و سرگرمی کننده  ، مکان مناسبی برای یک پسر در حال رشد است که بتواند فقط سست و سرد باشد.

طراحی داخلی اتاق کودکان

قلمرو اتاق پسرانه

هر ابرقهرمانی باید قلمروی خود را داشته باشد.یک صلیب ، شب های خود را در تابش کلانشهر شخصی خود می گذراند. منظره شهری هوشمندانه ساخته شده ، که توسط طراح اتاق کودک ساخته شده است و دارای نورپردازی با نور نرم است و شهر سایه بان را به زندگی می آورد.

طراحی اتاق کودک

این شیروانی داخلی ، کامل با صندلی راحت و یک سیستم قرقره ای ساده برای حمل و نقل میان وعده ها و گنجینه ها ، یک رویای پسرانه است که به زندگی منتقل شده است. طرح رنگی سیاه ، سفید و سبز که توسط طراحان جمع شده است ، گره ای لطیف را به یکی دیگر از احساسات مشتری خود ارائه می دهد: فوتبال

طراحی اتاق کودک

فضای خلاق

این فضای خلاق با ورزش ، که در طراحی های معماری هنری دیده می شود ، با داشتن کفپوش های چوبی طراحی شده است  ، روشنایی داخلی شفاف و دیواره های دیواری ، بیشتر شبیه یک زمین بسکتبال قهرمانی است تا اتاق خواب یک پسر کوچک! این طراحی هوشمندانه ، براق ، شیک و اطراف است که سرگرم کننده است ، یک برنده مستقیم است .

طراحی اتاق کودک

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top