اکسسوری ها جزو لوازم ضروری منزل نیستند اما نقش مهمی در دکوراسیون اتاق نشیمن دارند , اکسسوری ها جنبه تزیینی در دکوراسیون داخلی دارند و به دلیل کم هزینه بودن برای ایجاد تغییرات در دکوراسیون از آن ها استفاده می کنند. اکسسوری ها فضایی متفاوت برای شما به ارمغان می آورد تا محیطی جذابتر و دلنشین تر داشته باشیم .در ادامه به اکسسوری هایی که از نگاه معماران در طراحی داخلی تاثیر گذار هستند می پردازیم ، با گروه مهندسین معمار بادگیر همراه شوید :

طراحی داخلی و اکسسوری ها

تابلوهای هنری

تابلو و نقاشی های هنری با افزودن هنر در تلفیق با رنگ ها و طرح ها تعادل و هارمونی را به دکوراسیون هدیه می دهند  و سبک دکوراسیون فضا را معین و به آن هویت می بخشند.

 

قالیچه و فرش

یک قالیچه یا فرش زیبا می تواند گرما و احساس را به دکوراسیون بیافزاید و تفکیک کننده خوبی برای حوزه های منزل محسوب می شود.

اکسسوری و دکوراسیون داخلی

آینه ها

آینه ها عناصری بسیار تاثیرگذار و عالی برای بزرگ و روشن تر نشان دادن فضا ها هستند و از این جهت ترفندی هوشمندانه در چیدمان و دکور نمودن فضا محسوب می شوند.

نقش اکسسوری در طراحی داخلی

گل ها و گیاهان

گلدان ها زمانی که پذیرای گل های شاداب و  تازه باشند  می توانند یکی از بهترین اکسسسوری ها در دکوراسیون باشند که سبب روح بخشی و وارد کردن طبیعت به دکوراسیون می شوند.

اکسسوری ها در دکوراسیون داخلی

عکس های خانوادگی

به نمایش گذاشتن عکسهای خانوادگی می تواند یک ایده عالی برای اکسسوری در دکوراسیون اتاق باشد  البته بهتر است برای جلوگیری از شلوغی و آشفتگی از رنگ ها و فریم های یکسان استفاده شود علاوه بر آن تصاویر خانوادگی احساس تعلق خاطر را بیشتر کرده و هویت و خاطرات مار را به دکوراسیون وارد می کنند.

 

فضای داخلی و اکسسوری ها در فضای داخلی

استفاده از تجهیزات روشنایی

استفاده از آباژور های رومیزی یا پایه دار به زیبایی و تکمیل جلوه دکوراسیون کمک کرده و با ایجاد نور کافی با رنگ دلخواه و سایه های زیبا کیفیت فضا را افزایش می دهد.

نقش اکسسوری ها در طراحی داخلی

اکسسوری های دارای بافت، پترن ها و الگوهای مختلف

در دکوراسیون می توان با افزودن پترن ها و رنگ های مختلف تم فضا را به کلی متحول ساخت و تغییرات چشمگیری ایجاد نمود پترن ها سبب تعادل بصری و پویا تر نمودن دکوراسیون می شوند و فضا را متنوع ساخته و از یکنواختی خارج می نمایند از این جهت مورد علاقه طراحان محسوب شده و ازطریق ترفندهای مختلف برای افزودن طرح ها و رنگ ها مانند پارچه های رومبلی،پرده ها، کاغذ دیواری و …  استفاده می کنند.

اکسسوری ها در اتاق خواب

کوسن ها

کوسن ها از اکسسوری های محبوب طراحان هستند زیرا ترفندی موثر برای گرما بخشیدن به فضا، ایجاد راحتی بیشتر و ست کردن رنگ ها بدون صرف هزینه زیاد محسوب می شوند.

طراحی داخلی و نقش اکسسوری ها گلدان ها ،ظروف، کتاب  و مجسمه های دکوراتیو

المان های دکوری در پر کردن دکوراسیون حوزه های منزل و ایجاد تعادل بصری کمک می کنند در حین اینکه میتوانند کاربری هم باشند با افزودن ارتفاع و مقیاس و متریال های مختلف بر دکوراسیون تاثیر زیادی می گذارند.

 

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top