انجمن معماری جهانی خوشحال است از اعلام اینکه WA Awards 10 + 5 + X اکنون پذیرای پروژه های طراحی داخلی از سراسر جهان است و از ۳۳ دوره جوایز WA شروع می کند.

به دنبال اعلام قبلی WAC ، کلیه طراحان داخلی و یا دفاتر طراحی داخلی می توانند مطالب خود را قبل از ۲۰ آوریل ۲۰۲۰ به چرخه ۳۴سی جوایز WA ارسال کنند.

مراحل ارسال ، مراحل انتخاب ، هزینه های مشارکت و معیارهای واجد شرایط بودن با بخش معماری که WAC برای اعضای خود دنبال می کند ، یکسان است. WA Awards 10 + 5 + X فرصتی منحصر به فرد و بی سابقه ای برای طراحان داخلی است تا بتوانند به رسمیت شناخته شده ای که شایسته آن است در سراسر جهان بدست آورند زیرا WAC فضای جغرافیایی کاملاً متفاوتی را در بر می گیرد و در مقیاس جهانی به مخاطبان کاملاً متفاوتی می رسد.

جوایز انجمن جهانی معماری (جوایز WA 10 + 5 + X)

طراحان داخلی یا دفاتر داخلی می توانند پروژه های خود را در ۳ دسته مجزا در زیر ارسال کنند:

جایزه طراحی داخلی WA Interior : پروژه هایی که ساخته نشده اند ،
جایزه تحقق یافته داخلی WA : پروژه هایی که در واقع ساخته شده اند (حداکثر ظرف ۱۰ سال گذشته) ،
جایزه دانشجویی داخلی WA : پروژه هایی که توسط دانشجویان طراحی داخلی طراحی شده اند.
کلیه طراحان داخلی و یا دفاتر طراحی داخلی می توانند به طور کامل از حقوق و مزایایی که سایر اعضای WAC دارند بهره مند شوند. پس از ثبت نام در انجمن معماری جهانی از اینجا ، طراحان داخلی می توانند وضعیت عضویت خود را به عضویت حرفه ای ارتقا دهند و این باعث می شود مزایای بیشتری برای جوایز WA و شایستگی بیشتر پروژه ها در رسانه های اجتماعی WAC فراهم شود.

لطفاً از صفحه WAC’s WA Awards 10 + 5 + X و صفحه چگونه برای مشارکت بازدید کنید تا ورودی های خود را به چرخه ۳۳ امتحان WA ، با جزئیات قیمت گذاری ارسال کنید. مزایای عضویت حرفه ای WAC را برای طراحان داخلی نیز مشاهده کنید.

ارسال مطالب امروز ساده و سریع است ، فقط کافی است به صفحه نحوه مشارکت WAC مراجعه کنید. جوایز سی سی سی سی ، مهلت: ۲۰ آوریل ۲۰۲۰٫

 

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top