میزهای آشپزخانه مطمئناً اولین چیزی است که شخص بعد از بازسازی متوجه آن می شود.  نگهداری ، دوام و بودجه نیز نقش مهمی در تصمیم گیری دارد :

سنگ های مهندسی شده :

متداول ترین انتخاب ،  ماده سنگی مهندسی شده کوارتز است که گرانیت را به عنوان ماده موفق  مطرح کرده است . میزهای کوارتز با قیمتی مشابه ، گرانیت هایی با قطعات سنگی که به رزین وصل شده اند ساخته می شوند و از نظر سنگ طبیعی ، قوام و نگهداری بهترین انتخاب است . از همه مهمتر کوارتز مقاوم در برابر لکه هاست و لازم نیست که  روزنه های آب آن را مهر و موم کند .

سنگ طبیعی :

گرانیت یک انتخاب محبوب برای میزهای و تخته کار ها می باشد ، بیشتر به دلیل زیبایی طبیعی آن انتخاب می شود . گرانیت دارای یک سطح سخت و بسیار با دوام است ، اما برای جلوگیری از رنگ آمیزی باید به صورت دوره ای آب بندی شود . سایر گزینه های سنگ تراشی سنگ طبیعی شامل سنگ مرمر ، سنگ صابون و سنگ آهک است ، اما این مواد نرم تر هستند که نیاز به مراقبت بیشتری دارند.

سطح جامد :

هنوز غالباً با نام اصلی شناخته می شود ، میزهای روی سطح جامد در برابر خراشها و لکه ها مقاومت می کنند. با این حال ، آنها به راحتی توسط گلدان و قابلمه داغ آسیب پذیر هستند .

چوب :

میزهای قصابی و میز های کار،  از جنس چوب است و با روغن چوب قابل نگهداری هستند و مقاوم تر است ،  اما چوب در اثر آب آسیب پذیر است  چوب معمولاً به جای مواد اولیه اصلی کانتر ، برای مناطق کاری خاص معنی بیشتری ایجاد می کند.

بتن :

بتن نمای صنعتی به آشپزخانه می دهد ، اما باید چهار بار در سال آب بندی شود. بتن همچنین ضد خش و مقاوم در برابر حرارت می باشد .

 ورقه پلاستیکی :

مقرون به صرفه ترین گزینه  برای روی کانتر ها ومیز ها ، ورقه پلاستیکی هست در طیف گسترده ای از رنگ ها و طرح ها قرار می گیرد ، اما گلدان ها و قابلمه ها گرم می توان آسیب پذیر باشد .

کابینت آشپزخانه :

کابینت های آشپزخانه با برند جدید می توانند گران باشند . اگر  بودجه و هزینه بسیار مورد اهمیت است ، کابینت آشپزخانه قبلی را دوباره  مورد استفاده قرار دهید و تغییرات را روی این کابینت ها تغییر ایجاد کنید .در بازسازی مجدد ،  جعبه کابینت ها را نگه دارید  و کابینت و قسمت بیرونی کابینت را با یک روکش زیبا مجدداً جبران کنید . و درها را برای ظاهر جدید جایگزین کنید .

گزینه دوم برای تغییر در  بازسازی فضای آشپزخانه و کابینت ها ، رنگ آمیزی کابینت های ست ، اگر چه این پیشنهاد همیشه به همین راحتی که به نظر می رسد نیست. زمان آماده سازی قابل توجهی به کابینت های نقاشی نیاز است ، و اگر کابینت های ملامین (به جای چوب) یاشد ، باید رنگی پیدا کنید که به این سطح ملامین بچسبد . اگر این مسیر را طی می کنید ، پس از تمیز کردن و صاف کردن سطح به راحتی از اسپری رنگ استفاده کنید.

اگر هیچکدام از این پیشنهادات جذاب به نظر شما نمی رسد ، تعویض کابینت اخرین راهی است که می تواند برای به وجود آمدن تغییرات به شما کمک کند  در حالی که در ابتدا ممکن است کابینت های آشپزخانه گیج کننده به نظر برسند ، به خاطر داشته باشید که آنها عمدتاً به دو گروه تقسیم می شوند: کابینت های پایه ، که روی میز روی آن قرار دارد ، و کابینت های دیواری که مستقیماً به داخل دیوار پیچ خورده و مواد غذایی و همچنین صفحات ، تابه ها را نگه می دارند. ، و ظروف شیشه ای.

در نظر داشته باشید که انتخاب کابینت های پایه را با کشوهای عمیق انتخاب کنید ، و کابینت های دیواری را که تا سقف بالا می روند در نظر بگیرید. فضای ذخیره سازی از بالاترین ارزش یک آشپزخانه است .

طراحی کابینت وسنگ های تزئینی

طراحی کابینت آشپزخانه

طراحی کابینت آشپزخانه

طراحی کابینت آشپزخانه

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top