با استفاده از کاغذ دیواری های شیک با طرح های بچگانه می شود یک اتاق زیبا و رویایی برای کودک خود ایجاد کنید . کاغذ دیواری به شما کمک می کند تا بتوانید یک دیوار شیک و با طرح های مختلف برای کودک داشته باشیم . یک اتاق با یک رنگ و ساده را با کاغذ دیواری شیک با طرح های بچگانه مقایسه می گردد ،  کاغذ دیواری ها بدلیل داشتن طرح های بچگانه باعث تقویت هوش کودک می گردد .

برای اینکه یک کودک شاد و باهوش داشته باشیم  . اولین چیزی که باید بیشتر به آن دقت شود اتاق کودکان است ،  میتوانید با انتخاب وسایل های تزئینی و دکوری فضای اتاق را شیکتر کنید اما دیوار اتاق ساده میماند و داشتن یک اتاق با دیوار های ساده و بدون برچسب بر روحیه ی کودکتاثیر منفی دارد.

اگر میخواهید برای اتاق کودکان فضایی شیک و زیبا  به ارمغان بیاید ، اولین چیزی که باید بیشتر به آن دقت شود ، دیوار اتاق ها را می توانید با استفاده از کاغذ دیواری طراحی کرد و انتخاب مناسب کاغذ دیواری می تواند فضایی مناسب برای بای کودکان و رشد آن ها داشته باشد همچنین با استفاده از وسایل دکوری و چیدن عروسک ها در اتاق کودک فضایی شیک و زیبا برای کودک درست  می شود . بهترین طرح برای اتاق کودکان طرح هایی وجود دارد  که دارای برچسب های بچگانه و رنگ های شادی می باشد . برچسب ها با رنگ های شاد به کودک کمک می کند تا روحیه ی بهتری داشته باشد .

طراحی اتاق خواب کودکان

برای اینکه کاغذ دیواری مناسب برای اتاق کودک انتخاب شود ، باید به چند نکته مهم توجه کرد . اولین چیزی که باید در نظر گرفته شود رنگ و طرح کاغذ دیواری ها می باشد . رنگ های سرد مانند آبی و سبز و فیروزه ای ایده ای مناسب برای آرامش بخشیدن به فضای داخلی و اتاق کودکان می باشد  اما اگر میخواهید فضایی فعال و با روحیه و شلوغ برای کودک در نظر بگیرید ،  رنگ های گرم مانند صورتی و قرمز با برچسب های شاد را انتخاب کنید  .

نکته مهم دیگر ، انتخاب جنس کاغذ دیواری می باشد ، حتما کاغذ دیواری را انتخاب کنید که قابلیت شستشو داشته باشد . چون اتاق کودک زیاد کثیف می شود و برای رعایت بهداشت اتاق تاثیر مستقیم بر سلامتی کودک دارد پس بهتر استدیواره های اتاق  را در صورت لزوم قابل شست و شو باشد . بعد از جنس آن به ضد آلرژی و ضد حساسیت بودن کاغذ دیواریهم باید توجه ویژه شود ، اگر میخواهید فضایی شیک برای اتاق کودک داشته باشید ،  حتما کاغذ دیواری را باتوجه به جنسیت کودک در نظر بگیرید .

معمولا کودک پسر به کاغذ دیواری با برچسب شخصیت های کارتونی علاقه مند هستند و کودکان دختر به کاغذ دیواری ها با رنگ شاد که برچسب های عروسک نیز داشته باشد علاقه دارند پس هنگام طراحی به این نکته توجه ویژه داشته باشید .

طراحی اتاق خواب

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top