بیشتر افراد کفپوش کاشی را انتخاب می کنند زیرا تمیز کردن آن آسان است. این یک نکته بسیار مهم است. از آنجا که فضایی که در آن آماده می شوید ، غذاهای خود را طبخ می کنید و از آن لذت می برید – تمیز بودن همیشه باید مورد توجه باشد . شما می خواهید چیزی را انتخاب کنید که به راحتی لکه دار نشود یا ترک نخورد . خشت و سنگ آهک گزینه های خوبی هستند و به نظر می رسد که مانند سنگ طبیعی به نظر می رسند . کاشی کاری معادن گرانتر از سرامیک سنتی تر است ، اما در تنظیم مناسب بسیار چشمگیر است. به خاطر داشته باشید که بعضی از کاشی ها برای تمیز کردن به راه حل های مخصوص تمیز کردن نیاز دارند .

انتخاب کاشی در آشپزخانه

کاشی را با کابینت ها مطابقت دهید :

یکی از اصلی ترین ویژگی های آشپزخانه ، کابینت است. کابینت ها، اغلب ظاهر کلی فضای را تعیین می کنند . کابینت موردنظر می تواند به تعیین انتخاب کاشی آشپزخانه کمک کند ، زیرا برای ایجاد یک طراحی منسجم نیاز به هماهنگی زندگی می کنند. هنگام تصمیم گیری به رنگ و کنتراست فکر کنید . آیا می خواهید از همان رنگ در کل استفاده کنید ، یا به دنبال  طیف مخالف هستید؟

انتخاب کاشی مناسب

کاشی مناسب  با کاربری

بازسازی آشپزخانه  بسیار هزینه بر است ، بنابراین دوام هنگام انتخاب کاشی آشپزخانه مهم است. آشپزخانه ها اغلب پرکاربردترین اتاق ها در خانه هستند ، بنابراین به نحوه استفاده از فضای خود دقت کنید. اگرچه بیشتر کاشی های آشپزخانه انعطاف پذیر است ، اما هنوز هم نیاز به توجه دارد و طول عمر هر ماده متفاوت است. حتماً از کاشی هایی استفاده شود که برای کف آشپزخانه  ساخته شده است . اگر کاشی دیواری را برای یک کف انتخاب می کنید ، اغلب ضریب اصطکاک بیش از حد کم خواهد بود ، در نتیجه کاشی که برای راه رفتن مناسب نیست و خیلی لغزنده است ، می شود. کاشی را انتخاب کنید که دارای الگوی کمی بلند و یا بافت داشته باشد تا کف آشپزخانه ایمن تری داشته باشد. این کاشی ها همچنین گزینه های ماندگار تری دارند..

کاشی در آشپزخانه

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top