اگر می خواهید یک اتاق برای کودکان طراحی کنید حتما الگو های مختلف را از سبک های مختلف امتحان کنید ، عوامل یا الگوهای مختلفی وجود دارد که باید در طول فرآیند در نظر بگیرید. اولین کاری که باید قبل از حل و فصل خرید لوازم جانبی و سایر عناصر تزئینی انجام دهید ، این است که تصمیم بگیرید که فضای الهام بخش شما کجای اتاق است : این می تواند هر چیزی باشد از کوسن ، یک قطعه رنگارنگ از اثر هنری گرفته تا یک قطعه طراحیشده روی دیوار اتاق شما .

طراحی اتاق کودکان

اگر می خواهید یک اتاق را برای کودکان طراحی کنید ، عوامل یا الگوهای مختلفی وجود دارد که باید در طی فرایند در نظر گرفته شود . اولین کاری که باید قبل از خرید لوازم جانبی و سایر عناصر تزئینی روی یک دیوار و یا فضای  ، انجام دهید ، این است که تصمیم بگیرید فضای الهام بخش شما کجااتاق باشد ، این می تواند هر چیزی باشد از یک کوسن ، یک قطعه رنگارنگ از کارهای هنری گرفته تا یک ایده طراحی که در حال حاضر دارید. ایده  الهام بخش موضوع شما را برای اتاق مشخص می کند.

دکوراسیون داخلی

برای ایده گرفتن به یک سایت طراحی داخلی یا برای جستجوی بهترین وبلاگ های دکوراسیون به صورت آنلاین مرور کنید . به عنوان مثال اگر شما در حال تزئین حمام خود هستید ، قطعه الهام بخش شما می تواند یک فرش رنگارنگ و برگ دار بزرگ باشد . این می تواند به یک موضوع طبیعی  تبدیل شود . حتی با انتخاب نور مناسب می تواند موضوع را ادامه دهد.

طراحی داخلی بسیار به طرح  و رنگی بستگی دارد که کمک می کند فضایی الهام بخش در فضای داخلی شما باشد . اگر تصمیم دارید دکوراسیون را بر اساس رنگ ها طراحی و در نظر بگیرید ، همیشه در نظر داشته باشید که معمولاً ترکیبی از سه  المان در طراحی داخلی موثر است : یک رنگ غالب ، برای دیوارها ، فرش و زمینه های پارچه ای ، استفاده از رنگ ثانویه برای پارچه ها و لوازم جانبی و یک رنگ لهجه ، با کمبود استفاده می شود تا انرژی لازم را به شما بدهد .

انتخاب فرش مناسب در دکوراسیون داخلی

برای انتخاب فرش حتما مطمئن شوید که اندازه آن متناسب با مبلمان انتخابی شما برای فضا باشد ، که این بافت با سایر لوازم جانبی خود به خوبی متعادل باشد ، زیرا انتخاب نا مناسب یکی از آنها می تواند خسته کننده باشد.

هنگامی که مبلمانمناسب را برای فضای طراحی انتخاب می کنید ، سعی کنید یک فضای کانونی ایجاد کنید اگر اتاق شما نقطه کانونی نداشته مانند پنجره یا شومینه. انواع شومینه مدرن در بازار وجود دارد که می توانیدنقطه کانونی مناسبی برای طراحی داخلی به ارمغان می آورد .

همیشه سعی کنید با خلق و خوی و فضای کلی اتاق هماهنگ باشید ،و طراحی اتاق را با توجه به تم کلی فضا در نظر بگیرید   ،  معمولاً یک فضا آرامش بخش و دنج را برای اتاق در نظر بگیرید : مثلا یک تم روستایی ، با کف های کاشی کاری شده با سنگ طبیعی به راحتی برای هماهنگ کردن و در کنار هم قرار گرفتن ایده مناسبی است .

کلام آخر

سرانجام ، همه چیز در مورد شخصیت شماست. اگر اتاق شما پر از طراحی و شلوغ هستند و شمامی خواهید کمی آن را خنثی کنید ، نور ها به کمک شما می آید همچنین انتخاب مبل سفید و یا رنک های خنثی برای دیواره ها فضا را آرام تر خواهد کرد .

 

طراحی داخلی

طراحی داخلی

طراحی داخلی

طراحی داخلی

عضویت در خبرنامه

شما می توانید با عضویت در خبرنامه ایمیلی ما، همواره از آخرین اخبار معماری ایران و جهان، اطلاع رسانی در خصوص نمایشگاه ها و همایش ها و مقالات و مطالب ما بهره مند گردید. برای این منظور کافی است آدرس ایمیل خود را در کادر پایین وارد کرده و ثبت نمایید.

اطلاعات تماس

  • iconتهرانپارس، خیابان رسالت، بین باقری و تیرانداز، روبروی پمپ بنزین رشید، ساختمان شاهین، واحد 6
  • icon info [at sign] badgir.info
  • icon77724010 – 021
  • icon77703318 – 021
  • icon شنبه – چهارشنبه : 8/30 صبح الی 17/30
    پنجشنبه : 9 صبح الی 13

موقعیت بادگیر روی نقشه

موقعیت بادگیر روی نقشه
Top